Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Gjett hva jeg fant :love:

Glemmer alldri de gode dagene på skolen med denne :wee:

Warning: stort bilde.

gameboypocket.jpg

5689923[/snapback]

MAJOR (engelsk uttale) barneskole flashback :love:

husker jeg og noen kamerater spilte ganske mye gb hehe..hadde ikke alle de spillene der men vi bytta på dem så jeg har spilt alle de der.. knallspill :D

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Huff, jeg må snart begynne å skrive et foredrag om "Steeple Grange Light Railway." :(

5690807[/snapback]

tipper jeg rett om jeg sier at den skal innleveres imorgen?

edit: fremføres/whatever

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Huff, jeg må snart begynne å skrive et foredrag om "Steeple Grange Light Railway." :(

5690807[/snapback]

Ikke glem naturfagrapporten! :)

5690807[/snapback]

tipper jeg rett om jeg sier at den skal innleveres imorgen?

edit: fremføres/whatever

5690819[/snapback]

Ja, det gjør du.

Lenke til kommentar
Såeh...hva gjør folkens?

5690445[/snapback]

Prøver å finne navn til en russebil :p

Vil ha ett ord, et "fint " ord på en måte.. Som Ekstase ( brukt på oslobuss ifjor) eller et bra engelsk ord.. Argh, vanskelige greier..

5690960[/snapback]

Eller bare kalle bussen Rolf?

Lenke til kommentar
Jeg.... er trøøøøtt... Desverre har skal jeg levere en rapport i morgen, pluss at jeg skal holde et foredrag i engelsken. :(

5690982[/snapback]

Særlig heldig er du, som har så varierte gener; du får tegne et tre som munner ut i ca. en milliard forskjellige kjønnsceller. But hey, vær glad vi ikke undersøkte mer enn seks egenskaper, da. Tenk om vi hadde tatt ti; da hadde du fått 1024 til slutt, hvis du hadde fortsatt på samme viset.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Jeg.... er trøøøøtt... Desverre har skal jeg levere en rapport i morgen, pluss at jeg skal holde et foredrag i engelsken. :(

5690982[/snapback]

Jeg skal analysere dikt og øve til årets nest største matteprøve. Og jeg har ikke begynt. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...