Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha overbevist pappa om at å sende brevarket på mail til selskapet som skal lage visittkort, og be dem "bare fikse det" var teit, har jeg endt opp med å separere logoen fra word-brevmalen (pappa mente at han aldri hadde sett den som en separat fil.....) og tøve i publisher. Og jeg som skulle regnet matte.

Pappaer. :no:

Lenke til kommentar
WOOOOHO!!

Neste søndag skal jeg på TV FOLLO når vi spiller Airsoft! Lol, verdens beste lokaltv :doubtit:

5689420[/snapback]

Blir jeg nødt til å følge med på den drittkanalen da? :cry:

5689905[/snapback]

TV Follo er jo råeste kanalen ever da :wee:

Lenke til kommentar

En kamerat av meg,+meg kjørte hjem fra et LAN vi hadde vært på idag. Det var litt ute på landet, og veiene er smale å glatte. Vi kommer i rundt 40/50 km/t i en svak sving, der møter vi en buss med rundt samme hastigheten, heldigvis rakk vi å få svingt ut i en snøfonn.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg,+meg kjørte hjem fra et LAN vi hadde vært på idag. Det var litt ute på landet, og veiene er smale å glatte. Vi kommer i rundt 40/50 km/t i en svak sving, der møter vi en buss med rundt samme hastigheten, heldigvis rakk vi å få svingt ut i en snøfonn.

5689916[/snapback]

Ble det noen store skader? personskader?

Lenke til kommentar
Johnny Cash :thumbup:

5690052[/snapback]

jeg ble forelska i den låta når jeg så reklamen for CDen hans, så måtte jeg bare lære meg MINST introen. Skal prøve å lære meg resten. Det er litt "æsj" grep i chorus. Det er liksom grep med 4 fingre, jeg liker de som er med 3 :p Men for å si det slik, det blir alltid penest med 4.

Lenke til kommentar

5689916[/snapback]

Var pcene med? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

5690052[/snapback]

jeg ble forelska i den låta når jeg så reklamen for CDen hans, så måtte jeg bare lære meg MINST introen. Skal prøve å lære meg resten. Det er litt "æsj" grep i chorus. Det er liksom grep med 4 fingre, jeg liker de som er med 3 :p Men for å si det slik, det blir alltid penest med 4.

5690078[/snapback]

gøyere de med 5 :) (ink. tommelen)

Lenke til kommentar

5690052[/snapback]

5690078[/snapback]

gøyere de med 5 :) (ink. tommelen)

5690085[/snapback]

det er da jeg knuser gitaren etter 5min øving, river ut håret ut av skallen og går og henger meg på do med dasspapir.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...