Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fredrikrb: Huh? Du er på skolen og "sitter tilbakelent i en stol, bena på en annen, høyrearmen godt plantet inn på bordet til å bruke musa. og venstrearmen i fanget når jeg ikke skriver, og bare surfer, hører på damn yankees - high enough [4:44] og surrer på MSN."

Hvorfor i faen er du på skolen da? Slippe skulk? Du gjør jo ikke en dritt i timen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

God morgen :ermm:

Eller, "morgen" som jeg pleier å si (jeg utelater "god" med vilje som regel :p)

EDIT: Bajbaj, Lost 2x15 =)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Hei alle sammen. I dag gadd jeg ikke på skolen. Hmmm, har vært der siden Oktober. Untatt feriene da ;)

5687466[/snapback]

skulk ?

Edit:

Siden denne tråden inneholder en del skole folk, kan noen gi med formelen for å finne ut katet når jeg vet hypotenus ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Jaja, så er vi her idag igjen da. Skal egentlig ut til farmor og måke snø av taket hennes, men jeg har ikke noe lyst å dra. Da må jeg med buss herfra til Jessheim, tog derfra til Lillestrøm, buss derfra til Strømmen og gå fra Strømmen og inn dit hvor jeg skal. Har mest lyst til å sitte inne og knote med PC-en..

Lenke til kommentar
Hei alle sammen. I dag gadd jeg ikke på skolen. Hmmm, har vært der siden Oktober. Untatt feriene da ;)

5687466[/snapback]

skulk ?

Edit:

Siden denne tråden inneholder en del skole folk, kan noen gi med formelen for å finne ut katet når jeg vet hypotenus ?

5687506[/snapback]

Hva er hypotenusen da?

Er bare å utføre en likning ved å bruke K2+K2=H2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Edit:

5687506[/snapback]

Det er jo lett :p

Hypotenus opphøyd i andre = katet opphøyd i andre + katet opphøyd i andre

Eller:

Kvadratroten av hypotenus = katet + katet (om jeg ikke husker helt feil)

Så er det bare for deg å snu formelen (det kan du vel? :p )

EDIT: Faen så digg Lost-eposide :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er lettere å ta utgangspunkt i formelen og gjøre en likning da? ;)

5687576[/snapback]

Joda, men jeg bare ga han selve hovedformelen for hvordan han skal gjøre det, resten får han finne ut selv (jeg har nemlig ferie, da er det tabu å tenke skole :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...