Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hva i svarteste Finnmark er galt med forumet? Alt er helt merkelig!

5684699[/snapback]

Jeg ahr jo sagt det, hardware.no sin webserver er dæv og derfor mangler noen stilark. Diskusjon.no sitt funker, og overklokking.no's

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hater, hater, hater NSB. Jeg måtte sitte og vente ute i snøen i en litt over en halvtime på et forsinka tog. Men de lange godstogene gikk og blåste Denne fæle snøen.

Hat!

5685170[/snapback]

Hva har NSB gjort? Det er snøen sin skyld?

Eller.. NSB skulle kanskje hatt en plan for å unngå forsinkelser som følge av snø? :hmm:

Lenke til kommentar
WTF? Jeg kommer ikke innpå hw.no eller gamer.no nå.. Tidsavbrudd.

Noen som opplever det samme?

Nå er det enda værre:p

5685212[/snapback]

Fikk også opp det :hmm:

Siste:

[18/11] ArtikkeloversiktDen slitsomme "Artikkelen er opptatt"-meldingen kommer nå bare hvis det er andre enn deg som holder på med artikkelen, og hvis det er mindre enn tre timer siden noen gjorde noe i artikkelen.

[19/09] Artikkeloversikt Sorteringskriterier på artikkeloversikten blir nå bli husket automatisk.

[07/01] ArtikkeloversiktArtikler kan nå sorteres på år og måned i artikkeloversikten.

[07/01] ArtikkeloversiktRedaktører har nå mulighet til å se alle publiserte artikler i artikkeloversikten, ved å velge "alle" i forfatter-rullgardinsmenyen.

[20/09] BrukerlisteDet er nå mulig å få en liste over alle brukere som har rettigheter på nettsteder.

[12/06] VIKTIGHardware.no går nå over fra tabell-basert til div-basert design. Før måtte dere være forsiktige med tabell-tagger, da de kunne ødelegge sidens design. Nå er det div-tagger dere må være forsiktige med, husk å lukke alle divs dere starter, og ikke lukke for mange divs. De som ikke vet hva en <div> er, trenger ikke tenke på dette.

[04/05] WYSIWYGEn WYSIWYG-editor er nå på plass for test. Vi gjør oppmerksom på at den fortsatt er eksperimentell, men håper dere vil være med å teste. Jeg har opprettet en tråd på internforumet der du kan lese mer.

[les mer]

[29/04] Opptatte artiklerEn bug gjorde at artikler ikke ble satt til ledig når man klikket på Neo-logoen, det er fikset nå. Dermed bør det bli færre av "opptatt siden"-meldingene.

[01/04] ArtikkeloversiktDet er nå mulig å slette artikler i artikkeloversikten. Redaktører har tilgang til å slette alle publiserte artikler på sitt nettsted, journalister har tilgang til å slette sine upubliserte artikler.

[31/03] ArtikkeloversiktRedaktører kan nå publisere artikler fra artikkeloversikten, samt se andres publiseringsklare artikler, så sant "Andres" er krysset av. NB! "Publiserbare" er nå borte fra menyen, da det har blitt en del av artikkeloversikten. Noen andre småting er også fikset, jeg har byttet et ikon, samt sørget for at rekkefølgen på artiklene ikke endrer seg tilfeldig.

[29/03] Artikkeleditor Det er kommet til et nytt felt, "Vis på begin", i artikkeleditoren. Dette er valgt som standard. Dersom du f.eks. publiserer en driftsmelding som ikke skal vises på begin, kan du huke vekk dette feltet.

[26/03] Artikkeloversikt Oversikt-siden er nå standard side når du logger inn.

[??/03] Artikkeloversikt Oversikt-siden er nå ferdig i sin første versjon. Du vil legge merke til at linkene til ferdige og uferdige artikler nå er byttet ut med en lenke til "Artikler". Her vil du finne alle dine artikler, redaktører vil finne noe mer funksjonalitet. Funksjonalitet for redaktører blir også sterkt utvidet i løpet av uken. Dokumentasjon kommer også etterhvert.

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Hater, hater, hater NSB. Jeg måtte sitte og vente ute i snøen i en litt over en halvtime på et forsinka tog. Men de lange godstogene gikk og blåste Denne fæle snøen.

Hat!

5685170[/snapback]

Hva har NSB gjort? Det er snøen sin skyld?

Eller.. NSB skulle kanskje hatt en plan for å unngå forsinkelser som følge av snø? :hmm:

5685223[/snapback]

1. De burde se på værvarselet. Det er ikke kun profesier.

2. Jeg lurer på hvordan de onde godstogene klarte å gå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...