Skarstard Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hihi, jeg ble IP-bannet fra Uncyclopedia! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvordan klarte du det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hihi, jeg ble IP-bannet fra Uncyclopedia! 5683376[/snapback] Haha, gratulerer. Hva gjor du? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jeg brukte økonomitimen til å skrive noen gøyale artikler om blant annet nerdVANNA. Your user name or IP address has been blocked by the The Right Honourable Codeine. You were banninated due to the following reasons: Short block to get your attention. Stop creating pages about your friends, nobody else here cares. You may contact Codeine or one (1) of the other administrators to discuss the block. It will give them a good laugh.* Your IP address is 81.0.151.116. If all you have is an IP address, you're not coming back any time soon. If you have an actual user name, please include this in any queries you make, along with your ssn, a credit card number, and any bank account numbers you have. If you'd like to see the log of your ban, the reason, duration, and time of issuance can be found in Special:Ipblocklist and Special:Log/block. It might be possible to plead your case over irc, if you didn't do anything really wrong. Log into the Uncyclopedia channel with the same username you use here, and start begging. Bring flowers, a positive attitude, and a cheery hello. None of those will help, but occasionally admins take pity on banees. (Often just before they get fired for being softies.) *Note that you may not use the "email this user" feature unless you have a valid email address registered in your user preferences. Also, don't email every admin unless you want the ban quadrupled (or worse). You may usually also edit your own talk page, in your defense, even when blocked. Endret 1. mars 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg brukte økonomitimen til å skrive noen gøyale artikler om blant annet nerdVANNA. 5683392[/snapback] Hahaha, og ikke meg? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Paff, har fått nye briller til den nette sum av 4765 kr ^^ Betalte mamma og pappa? Neei Vet jo faen ikke åssen jeg ser ut med de på jo For alt jeg vet, kan jeg se ut som en retarda fjortis pimp Endret 1. mars 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Paff, har fått nye briller til den nette sum av 4765 kr ^^ Betalte jeg selv? Neei 5683419[/snapback] Oakly? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Paff, har fått nye briller til den nette sum av 4765 kr ^^ Betalte mamma og pappa? Neei Vet jo faen ikke åssen jeg ser ut med de på jo For alt jeg vet, kan jeg se ut som en retarda fjortis pimp 5683419[/snapback] O'Reilly? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 HIHI. Vesterålskraft oppjusterte linja si til 6mbit i dag. Så man flytter inn til en 6mbit symetrisk linje for en slekk og ingenting Og så en liten boks for TV på 45kr pr mnd og der har man alt av TV'er osv osv...ah..livet er sweet ^^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Paff, har fått nye briller til den nette sum av 4765 kr ^^ Betalte mamma og pappa? Neei Vet jo faen ikke åssen jeg ser ut med de på jo For alt jeg vet, kan jeg se ut som en retarda fjortis pimp 5683419[/snapback] kjøpt briller til 5k uten og testa de først? smart. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Bundy, Y RLY ^^ De TV-boksene er snadder hansakebab, Ze La Que? Hva mener du med Oakly Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har jo testa de såklart, men jeg husker da ikke åssen jeg så ut da Ser forresten faen så mye klarere Når jeg ser på skjermen er teksten faen så mye klarere Jeg elsker Nikon!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 HIHI. Vesterålskraft oppjusterte linja si til 6mbit i dag. Så man flytter inn til en 6mbit symetrisk linje for en slekk og ingenting Og så en liten boks for TV på 45kr pr mnd og der har man alt av TV'er osv osv...ah..livet er sweet ^^ 5683609[/snapback] Etter det jeg vet er alle linjer basert på lyses tjenester oppgradert Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Etter det jeg vet er alle linjer basert på lyses tjenester oppgradert 5683643[/snapback] Doh...I know that. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 er drit hypp på kebab ass.... Bislett Kebab Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 er drit hypp på kebab ass.... Bislett Kebab 5683652[/snapback] 22112059 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 er drit hypp på kebab ass.... Bislett Kebab 5683652[/snapback] orker faen ikke å ta tog til byn, så trikk helvete Drar heller til Balkan ikke like billig, men nærme iaff. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Når jeg kom hjem fra skolen i dag hadde min nye skjerm kommet. Endelig fikk jeg byttet ut det gamle vraket av en 17" CTR-skjerm. ViewSonic VX922 er her, og jeg er så langt mer enn fornøyd! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 @kd, og du kaller deg skribent for hardware.no? CTR-skjermer suger. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 La nå stakkars mannen ha sin ene skrivefeil da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg