Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hmm, skal kjøpe bursdags gave til ei i klassen. Har kommet så langt at jeg skal kjøpe henne ei truse (ooo, orginalt :roll:) men jeg vet ikke hvilken størrelse hun bruker. Kan jo ikke spørre heller da skjønner hun jo at jeg skal kjøpe en til henne.

 

Såh, hvordan skal jeg finne ut størrelse på truse uten og spørre eller gå ammok i truse skuffen hennes :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det må tas i betraktning at pop ikke er en sjanger, men en forkortelse for Popular. Altså populær.

 

Du kan vel ikke nekte på at Elvis var populær?

5671034[/snapback]

 

Joda, men han var kongen av rock alikevel! Tord er bare rar, natta :p

Lenke til kommentar
Hmm, skal kjøpe bursdags gave til ei i klassen. Har kommet så langt at jeg skal kjøpe henne ei truse (ooo, orginalt :roll:) men jeg vet ikke hvilken størrelse hun bruker. Kan jo ikke spørre heller da skjønner hun jo at jeg skal kjøpe en til henne.

 

Såh, hvordan skal jeg finne ut størrelse på truse uten og spørre eller gå ammok i truse skuffen hennes :roll:

5671031[/snapback]

 

Kjøpt de største du kan finne :thumbup:

Lenke til kommentar
Joakim, skal ikke avbestille - ennå. Men, en grunn kan jo være at de suger hesteræv. Bare hatt problemer med stabilitet i det siste, og lite hjelp å få hos support i hvert fall.

5671023[/snapback]

Spurte ikke deg, din fjompenisse!

 

Følg med!

5671053[/snapback]

 

SPAM!

 

Anyway, jeg driter i om du ikke spurte meg, jeg sa hvorfor jeg vil avbestille. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...