Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Personlig har jeg sletta alle standard smileysene til MSN og bytta de ut med HW.no sine. Synes at de er så enormt mye finere :love:

Merk: Jeg bruker samme navn på smileys som hw.no har ^_^

5670103[/snapback]

Åh? Hvordan får du til å slette de standar MSN Messenger smyliene da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kan slette de jeg.

hmm.. kan det ha noe med msnplus, stuffplug eller a-patch og gjøre?

-er det noen som har det "congratulations on your gay thread" (tror det er det) bildet?

har lett på forumet og på google, men jeg søker sikkert ikke på rett ord. -

5670163[/snapback]

Dette ble for mye OT for SO4 :)

Skal vi fortsette over PM eller MSN Messenger?

Lenke til kommentar

Tord Company har endelig fått inn nye artikler i nettbutikken! Hvem kan vel motstå en ekte Elvis-autograf til latterlige 1.000.000,- NOK?

Det er en stor ære for oss i Tord Company å få presentere en kurositet for alle autografjegere. Vi selger popkongen, Elvis Presley, sin verdifulle autograf. Den er skrevet med blå penn på et bilde fra Elvis sine glansdager. Bildet og autografen er som en ser på bildet meget godt bevart. Det finnes ingen skader eller riper. Denne autografen stammer fra et svarkort som en ung kvinne mottok fra "kongen" selv mens han tjenestegjorde i militæret i Tyskland. Du har nå sjansen til å sikre deg denne sjeldenheten for kun 1 000 000 kroner.
Lenke til kommentar
er det noen som har det "congratulations on your gay thread" (tror det er det) bildet?

har lett på forumet og på google, men jeg søker sikkert ikke på rett ord. :)

5670107[/snapback]

http://forumspam.tk/

her finner du nokk di fleste spambilder til forumer

Tord Company har endelig fått inn nye artikler i nettbutikken! Hvem kan vel motstå en ekte Elvis-autograf til latterlige 1.000.000,- NOK?

Det er en stor ære for oss i Tord Company å få presentere en kurositet for alle autografjegere. Vi selger popkongen, Elvis Presley, sin verdifulle autograf. Den er skrevet med blå penn på et bilde fra Elvis sine glansdager. Bildet og autografen er som en ser på bildet meget godt bevart. Det finnes ingen skader eller riper. Denne autografen stammer fra et svarkort som en ung kvinne mottok fra "kongen" selv mens han tjenestegjorde i militæret i Tyskland. Du har nå sjansen til å sikre deg denne sjeldenheten for kun 1 000 000 kroner.

5670298[/snapback]

wee siden ikke lengre passord beskyttet :w00t:

Gledelig nyhet! Vår ekte nettside er nå åpen igjen. Vi hadde stengt p.g.a av ulovlig kopiering.

:thumbup:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...