Dorian Gray Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Wow, jeg sovnet på sofaen klokka 14:00, og våknet ikke før nå. Snakk om å gå glipp av dagen. Den er lei. Fin døgnrytme, da... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Og jeg som nettopp hadde rettet opp døgnrytmen. Nå er det på'n igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Da er vi 2.... Ikke glem meg. Begynner om 5 timer, kanskje like greit å slenge seg i køyen. Natta, venner. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har ferie... Og sover bort halve dagen... Klokken ble vel fem i går natt... Sov til halv ett, da syntes mamma det var på tide å vekke meg... Elleve er passe tid å stå opp! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 *Føle seg alene* Tror jeg begynner å utvikle noe slags "klarer ikke å sove syndrom" *Notat til meg selv, ringe doktor hellem for og få sovepiller...igjen* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Du kan få litt søvn av meg, jeg sover alt for mye. Jeg sov i 22 av det forrige døgnets timer. Uten å være spesielt sliten på forhånd. Endret 14. juni 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Hadde vært godt med noe søvn... Har sovet 5 timer de siste 3 dagene....føler meg ikke trøtt i det hele tatt Endret 14. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Blæ, jeg liker ikke vg lengre... At det er mulig å trykke så mye shait EDIT: På tide å se en film da Endret 14. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Mohahahahahaha Jeg jagde tordenværet på flukt! Forresten fikk ikke tid til å quote det i sted, men hvertfall: Bekjente av de involverte i mopedulykken satt mopedene i stand igjen allerede før ambulansen kom til stedet. Virka litt sprøtt at det var det første de gjorde liksom... Preben the Brave Hmm, sikkert trim de fjernet. Det kan det faktisk ha vært ja . Her har dere hele versjonen (nesten hvertfall), dette er jo noen jeg vet hvem er på skolen og går jo på skolen min, så jeg har hørt litt . Mopedlæreren vi har på skolen (som forresten er lærer i alle samfunnsfagtimer og er engelsklærer for noen, han er ganske rar/morsom) lånte bort en moped til en som kunne kjøre (A) . Men han som han leverte den til lånte den til en annen, som ikke kunne kjøre (B) (de brukte heller ikke hjelm). Før A hadde lånt bort sykkelen hadde han trimma den, og det å gi en trimma moped til B er ikke et sjakktrekk... Etter ulykken hadde jenta en alvorlig hjernerystelse. Han andre gutten vet jeg faktisk ikke noe om. Og han B han fikk ikke noen skader(!) Noe jeg synes er litt urettferdig, da han er en av de som virkerlig kan såre og støte folk, med ikke særlig mye ansvarsføelse. Læreren vår kan få bot, men siden han er så populær (mest fordi han er så rar og morsom og har sauer ) vil vi sansynligvis støtte han! Hvis noen ikke gidder å gå langt tilbake for å finne link: Mopedulykke Endret 14. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 En time igjen til muntlig eksamen, gruer meg veldig Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Fy fader Føler meg ikke bra nå. Er så tett både i hals og nese at det kjennes ut som om jeg går rundt med en plastikkpose på hodet.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 En time igjen til muntlig eksamen, gruer meg veldig Det går så bra så. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Fy fader Føler meg ikke bra nå. Er så tett både i hals og nese at det kjennes ut som om jeg går rundt med en plastikkpose på hodet.. Kjennes alltid ut som at jeg går med en plastik pose over hue. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) SMS språkhttp://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4052590 OH NO3S!!!11 IM PWND! 10% advarselsøkning el-asso Morsomt? Neppe. Jeg fikk samme, når jeg svarte på et tåpelig innlegg(i so4!) så overdreiv jeg med "Omfs omfs omfs!!!" Og lengre ned avskilt med __________ Så skreiv jeg det seriøse. Lett skal man ikke ha det.. EDIT: Måtte rette på " " EDIT2: Du skulle ha fått 10% mer! Du brukte sms språk i et seriøst innlegg! EDITwhileimstillhere: Gleder meg til GTA:SA Endret 14. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 woohoo.. ingen muntlig eksamen.. ferdig med vk1 med 3,45 i snitt Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 muntlig eksamen i morra, har ikke åpna bøkene mine enda :/ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det er i de aller fleste tilfellene en dårlig strategi..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Fittekuk altså...drømte at jeg crashet bilen til fatten...huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg