Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har kanskje en date med Volcov i april, om han vil. :cool:

5668667[/snapback]

 

apropo date. Dude, some weird shit went down last night. Sitter hjemme, gamer WoW, ringer en dame jeg har møtt 1 gang og spør om jeg har lyst å joine med på kino (noen av kompisene mine skulle være med og). Så jeg bare "ok", drar på kino, ser på Nanny McPhee (de hadde noen kids med), og så begynner vi å kline O_o and it kinda...liek...went all night, man.

 

im liek...in teh shock now, man :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MrLeft: Heldige deg da :dribble:

 

Nå er du vel i ekstase for resten av uka :p

 

Gikk det forresten heeelt ut? dvs "hump a lump"?

5669060[/snapback]

 

vel, ja og nei. Jeg vil ikke si hvorfor nei :p Det er -> :blush:

 

Men ja, jeg er mer i sjokk enn ekstase...eller...jeg er i sjokk pga for mye ekstase? jeg vetta faen jeg. Har aldri hatt dame før, så jeg må "lære meg opp" til alt. ANER DU HVOR MYE TILPASSNING DET SKAL TIL ELLER?! -_- omg.

 

But, its ok, im happy :D :!:

Lenke til kommentar
Prat i vei, ingenting som skal holdes hemmelig i SO da :whistle:

Jau, det er et hælvette og trene seg opp til å ha dame -_-

 

Ble dere i lag også :ohmy:

 

Du må jo si alt med en gang jo :nei:

5669125[/snapback]

 

Som stephen lynch sa "Do you know when you first time got sex? Do you remember how you wanted to tell everyone about it?". Jeg vil gjerne ikke være en stereotype. Jeg vet ikke om vi ble sammen (fordi jeg ikke kjenner til definisjonen), men jeg tror vi ble det ja. Like...on the first date and all. Damn, im cool :cool:

Lenke til kommentar
Som stephen lynch sa "Do you know when you first time got sex? Do you remember how you wanted to tell everyone about it?". Jeg vil gjerne ikke være en stereotype. Jeg vet ikke om vi ble sammen (fordi jeg ikke kjenner til definisjonen), men jeg tror vi ble det ja. Like...on the first date and all. Damn, im cool  :cool:

5669175[/snapback]

*minnes en tråd her på forumet*

Lenke til kommentar
Som stephen lynch sa "Do you know when you first time got sex? Do you remember how you wanted to tell everyone about it?". Jeg vil gjerne ikke være en stereotype. Jeg vet ikke om vi ble sammen (fordi jeg ikke kjenner til definisjonen), men jeg tror vi ble det ja. Like...on the first date and all. Damn, im cool  :cool:

5669175[/snapback]

*minnes en tråd her på forumet*

5669206[/snapback]

 

link it, please :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Oi oi, her nærmer vi oss 100k innlegg. Blir denne stengt slik som SO3 ble?  :hmm:

5669342[/snapback]

 

Vi gaffateiper samtlige moderatorer og administratorer slik at de ikke rekker tastaturene sine! :evil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...