Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*stinke hasj*

5668000[/snapback]

 

Kul du :nei:

 

Er jeg sulten? *finne boller* :D

5668017[/snapback]

Jeg roeyker foroevrig ikke. Er alle de andre som roeyker. Tilbrakte helgen i et lite rom med 5 ungdommer som var konstant hoey paa enten hasj eller noe annet fanskap.

Og forsaavidt, ja, jeg er doedskul :wee:

5668031[/snapback]

 

 

Alt som heter røyk, snus, narkotiske stoffer og noen ganger alkohold er idiotisk.

 

Selvsagt kan ta seg en øl med venner en helg i blant. Feire med sterke saker hvis man fortjener det, men røyk og lignende er stygge saker ;)

5668302[/snapback]

Så kanskje du lever i 100 år! YOU WIN ZEH PRIZE. Ze germanz wil bring it for ya latter yay?

5668336[/snapback]

Så sitter du på gamlehjem i 20 år uten at barnebarna dine gidder og besøke deg! :w00t:

Lenke til kommentar
Hehe. Fører det noe godt ut av snus, røyk, alkohol og narkotiske stoffer?

5668373[/snapback]

 

Kommer det noe godt ut av religion?

5668383[/snapback]

Ikke som jeg vet. Jeg ser ikke på meg selv som kristen. For øverig ingen andre religioner heller.

 

Hehe. Fører det noe godt ut av snus, røyk, alkohol og narkotiske stoffer?

5668373[/snapback]

Narkotiske stoffer: The Doors, Led Zeppelin og mange fler. Kommer det noe ut av røyk? Ja. Røyk er sosialt. Snus: Ja. Dermed basta.

 

EOD.

5668410[/snapback]

The Doors osv er bare drit hele greia. Noen tullinger hele gjengen.

 

Hvis du må røyke for å ha det sosialt så er du asosial.

Lenke til kommentar
Hehe. Fører det noe godt ut av snus, røyk, alkohol og narkotiske stoffer?

5668373[/snapback]

 

Kommer det noe godt ut av religion?

5668383[/snapback]

Ikke som jeg vet. Jeg ser ikke på meg selv som kristen. For øverig ingen andre religioner heller.

 

Hehe. Fører det noe godt ut av snus, røyk, alkohol og narkotiske stoffer?

5668373[/snapback]

Narkotiske stoffer: The Doors, Led Zeppelin og mange fler. Kommer det noe ut av røyk? Ja. Røyk er sosialt. Snus: Ja. Dermed basta.

 

EOD.

5668410[/snapback]

The Doors osv er bare drit hele greia. Noen tullinger hele gjengen.

 

Hvis du må røyke for å ha det sosialt så er du asosial.

5668553[/snapback]

Er ikke enig med at The Doors osv er bare drit, men vet vi at de ikke ville kommet med mye fantastisk musikk selv om de ikke dopet seg?

Er mange jazzmukiere som dopet og doper seg altfor mye. Michael Brecker doede nesten grunnet mye doping sommeren 2005. Var paa Steps Ahead-konsert, og bandmedlemmene (diskuterte med dem privat etter konserten) var oppriktig redde for livet hans. Han laa paa sykehuset, og tvilte paa at han ville faa spillt saerlig mer sax i det heletatt. Han ligger fortsatt paa sykehuset, og vet ikke om han faar spillt mer.

Dopen er skyld i dette, ifoelge ham selv og bandet.

Lenke til kommentar
Hehe. Fører det noe godt ut av snus, røyk, alkohol og narkotiske stoffer?

5668373[/snapback]

Narkotiske stoffer: The Doors, Led Zeppelin og mange fler. Kommer det noe ut av røyk? Ja. Røyk er sosialt. Snus: Ja. Dermed basta.

 

EOD.

5668410[/snapback]

The Doors osv er bare drit hele greia. Noen tullinger hele gjengen.

 

Hvis du må røyke for å ha det sosialt så er du asosial.

5668553[/snapback]

Jaja. Det går ann å mene det. Men jeg vil gjerne høre en begrunnelse på det, gitt.

 

Jeg synes Prima Vera, The Dubliners, Salhusvinskvetten, Manowar og The Mamas & The Papas suger, men det er bare meg. =)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Jeg synes Prima Vera, The Dubliners, Salhusvinskvetten, Manowar og The Mamas & The Papas suger, men det er bare meg. =)

5668636[/snapback]

Øyhh! :ohmy:

 

All the leaves are brown - All the leaves are brown

And the sky is gray - And the sky is gray

I've been for a walk - I've been for a walk

On a winter's day - On a winter's day

I'd be safe and warm - I'd be safe and warm

If I was in L.A. - If I was in L.A.

California dreaming - California dreaming

On such a winter's day

 

Den sangen herjer :cool:

Lenke til kommentar
Jaja. Det går ann å mene det. Men jeg vil gjerne høre en begrunnelse på det, gitt.

 

Jeg synes Prima Vera, The Dubliners, Salhusvinskvetten, Manowar og The Mamas & The Papas suger, men det er bare meg. =)

5668636[/snapback]

Hvis du leser litt lenger ovenfor så ser du at jeg trakk tilbake det utsagnet ;)

 

Ser du sikkert har vært innpå Last.fm og sitt.

 

Men kan du begrunne hvorfor du synes dette er dårlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...