Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Uff, da ser det ut til at jeg må sette igang å formatere både serveren og dektop PCen min :(

 

Jaja, ønsk meg lykke til *gråte*

5667673[/snapback]

 

Formatere? Hva er det? :D

 

Mercury: 10:31:54 up 152 days, 18:38, 0 users, load average: 0.01, 0.02, 0.00
GW:       10:31:54 up 177 days, 16:02, 0 users, load average: 0.03, 0.03, 0.00

PC:
Operating System: WinXP Professional 5.1 Service Pack 1 (Build #2600) :: Installed: XP was installed 64wks 1day 19hrs 18mins 40secs :: Uptime: 16h 58m 25s

 

:cool:

Lenke til kommentar

Hehe, må formatere pga sucky winXP på begge PCene. Serveren min har bare fått det for seg at den skal restarte seg når den vil. Desktop PCen min kjører Win64bit, noe som iogforseg egentelig fuker helt ok. Men et at programmene jeg bruker på skolen klarer kun å fungere på 32bit... så da funker ikke det :(

 

Samme gjelder et par drivere til no web cam og no greier :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hehe, må formatere pga sucky winXP på begge PCene. Serveren min har bare fått det for seg at den skal restarte seg når den vil. Desktop PCen min kjører Win64bit, noe som iogforseg egentelig fuker helt ok. Men et at programmene jeg bruker på skolen klarer kun å fungere på 32bit... så da funker ikke det :(

 

Samme gjelder et par drivere til no web cam og no greier :(

5667693[/snapback]

 

Du kan ikke kalle en pc med winxp for en server da gutt, er bare såvidt det burde vært lovlig :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jada, jada, veit det.... Men driter i det. Gidder ikke sette opp no linux greier. Er så mye mer vandt med Windows desverre :(

5667712[/snapback]

 

Du lærer veldig mye av å sette opp en linux-pc og styre den gjennom shell-kommandoer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Fans fittdag i går. Værste borkastede dagen jeg fan meg har gjort i hele mitt liv. BLAH.

5667838[/snapback]

 

Hva føler du om det?

Vil du snakke om det?

 

*leke psykolog*

 

(Forresten skrev jeg spykolog først :!: )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Bestemor fikk slag i går, og jeg som reiser i natt. Skal til Majorstuen og møte mamma og dra til sykehuset nå. Takler ikke sykehus og sånt  :(

5667875[/snapback]

 

:no: *trøste*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...