Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hoppetau is teh shit! Vil anbefale den typen med gummibelagt stålwire og kulelager i håndtakene. Den ekstra tyngden gjør det lettere, men pass på å ikke få den i hue... det svir.

5666549[/snapback]

Det blir kanskje litt heavy for en som bare vil gjenvinne litt av sin tapte barndom? :innocent: og samtidig innbille seg at hun trener :whistle:

 

Skogli: bare å forsyne seg av energi her..så får eg kanskje sove snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skogli: bare å forsyne seg av energi her..så får eg kanskje sove snart.

5666559[/snapback]

*Slurpe i seg energi via tankekraft*

 

Spilles nå: Johnny Cash - A Singer of Songs

5666567[/snapback]

OK flott! no har eg et bilde i hodet mitt av deg som slurper hjernekraft ut av hodet mitt via ekkle slurpesugerør som kommer ut av munnen din :ohmy: litt blade og litt klodenes kamp-ish

Lenke til kommentar
Hoppetau is teh shit! Vil anbefale den typen med gummibelagt stålwire og kulelager i håndtakene. Den ekstra tyngden gjør det lettere, men pass på å ikke få den i hue... det svir.

5666549[/snapback]

Det blir kanskje litt heavy for en som bare vil gjenvinne litt av sin tapte barndom? :innocent: og samtidig innbille seg at hun trener :whistle:

5666559[/snapback]

Neida... bruker mitt mye på boksetrening, og det er mye lettere å bruke en de plast-greiene for barn :)

Er veldig fin trening.

Lenke til kommentar

Utrolig så folksomt det var her i kveld da. Har ikke gjort noe spennende i dag egentlig, bare spilt EVE og spist middag hos mormor. Fikk til og med med meg mat til i morgen og mandag, så da slipper jeg stresse med.

 

redigert:

Klokka er sånn omtrent en time over min egenbestemte leggetid, så nå skal jeg finne frem noen sengetøy, få lagt det på, og legge meg til å sove.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Neida... bruker mitt mye på boksetrening, og det er mye lettere å bruke en de plast-greiene for barn :)

Er veldig fin trening.

5666581[/snapback]

Boksing :love:

 

Kor får eg tak i sånne hoppetau da?

5666605[/snapback]

 

 

Vt-iversen, hvor mye koster et sånt tau? Hoppetau er litt gøy. ^^

5666607[/snapback]

 

Jeg kjøpte mitt på helsokostbutikken på svinesund. det kosta mellom 80 og 120 kroner om jeg ikke tar helt feil. Da kan du samtidig kjøpe hansker med innlagte lodd for ekstra trening mens du hopper. :)

Om dere bor langt unna sverige så får du det sikkert på profesjonelle sportsbutikker eller kampsportbutikker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...