Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Bøker er kjedelige? Hva er det for slags vrøvl? Har vanskelig for å se for meg hvordan livet mitt ville sett ut om jeg ikke leste bøker, all form for tankevirksomhet hadde definitivt stoppet opp (men jeg antar man må ofre litt for å få en solid postcount, og sånn sett er det kanskje en grei prioritering. :D ).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Godt tips til å ikke få vondt i rygg/nakke ved å sitte mye forran pcn:

Skaff deg en god og ordentlig stol.

 

Det er kos <3

5666178[/snapback]

så min stol som er ca. 7 år gammel ikke funker bra lengere? :dontgetit:

 

skal kjøpe ny stol så snart jeg får penger. hvor mye koster en god stol egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
den jeg har kosta 700 kroner på ... glemt hva butikken heter. dere veit den alt for store butikken der de har alt, og man nødig vil gå sammen med sin mor :p da kommer du alldri ut igjen.

5666200[/snapback]

ikea?

Lenke til kommentar
Bøker er kjedelige? Hva er det for slags vrøvl? Har vanskelig for å se for meg hvordan livet mitt ville sett ut om jeg ikke leste bøker, all form for tankevirksomhet hadde definitivt stoppet opp (men jeg antar man må ofre litt for å få en solid postcount, og sånn sett er det kanskje en grei prioritering. :D ).

5666193[/snapback]

 

:mrgreen:

 

Sant. Det er mye jeg har ofret for å komme dit jeg har kommet, og jeg sitter igjen med en god del av

 

... ingenting.

 

Faen.

Lenke til kommentar
Hvorfor klarer jeg bare å rydde rommet om natten ?  :hmm: Rommet er strøkent, klærne er brettet. Skiftet sengetøy og det lukter faktisk relativt okei her inne..  :w00t:

5666121[/snapback]

 

Night gørl. Fordi kanskje du har samla inn all energien du hadde, som du ikke brukt om dagen, og vil slippe den ut. Eller tar jeg feil? :)

5666161[/snapback]

 

Har vært 6 timer på jobb i dag, har bare sovet 4 timer i natt.. Må ha uuutrolig mye engergi da..! Kanskje overtrøtt..? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor klarer jeg bare å rydde rommet om natten ?  :hmm: Rommet er strøkent, klærne er brettet. Skiftet sengetøy og det lukter faktisk relativt okei her inne..  :w00t:

5666121[/snapback]

 

Night gørl. Fordi kanskje du har samla inn all energien du hadde, som du ikke brukt om dagen, og vil slippe den ut. Eller tar jeg feil? :)

5666161[/snapback]

 

Har vært 6 timer på jobb i dag, har bare sovet 4 timer i natt.. Må ha uuutrolig mye engergi da..! Kanskje overtrøtt..? :hmm:

5666228[/snapback]

 

Hehehehe! Da vet jeg ikek! Da kan det være at du tok en pakke av energitabletter og spist dem opp? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...