Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Det er bare å gå bort fra dataen det. :)

5665825[/snapback]

jada, skjønner jeg også, men så havner jeg plutselig bak den etter 10 min :p vet ikke hva jeg skal gjøre uten den :blush:

 

edit:

FirstPrice: eller kanskje ikke. vil ha gratis lapp når jeg er 18

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Torswin: Du må jo selvfølgelig finne på noe annet og da, og unngå å gå tilbake til dataen.. Kanskje du rett og slett må brenne ut noe musikk på en cd, logge av msn eller skru av dataen og bare gjøre hva som helst annet. :)

 

Sitter og setter isammen en cd jeg, og så kom jeg på at jeg ikke har noen tomme cder. Jeg trodde Mari la en her på mandag, men finner ingen nå. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Torswin: Du må jo selvfølgelig finne på noe annet og da, og unngå å gå tilbake til dataen.. Kanskje du rett og slett må brenne ut noe musikk på en cd, logge av msn eller skru av dataen og bare gjøre hva som helst annet. :)

skal prøve å få se om jeg klarer å komme meg på besøk til noen imorgen. litt bedre å være lamme noen andre enn bare skybert.

Lenke til kommentar
jada, skjønner jeg også, men så havner jeg plutselig bak den etter 10 min :p vet ikke hva jeg skal gjøre uten den  :blush:

5665842[/snapback]

 

Kjøp Q-Tec. :cool:

 

 

Nei, nå tar jeg kvelden. Natta, alle mine tøser... :!:

5665898[/snapback]

God natt hora mi :)

Ikke finn på noe tull i natt da :)

 

Og husk: Du har en spesial kunde ved skippergaten 13 klokken 14 i morgen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Huh?  :dontgetit:

 

Nå har i sett "The Island". Typisk sånn film som alle slakter fordi det er så hollywood. Synes det er riktig trivelig jeg. Film kan også underholde, ikke bare få deg til å tenke og gråte.

5665923[/snapback]

 

The Island er jo en grei film da, men det er veldig lenge siden jeg så den :D

 

EDIT: Som jeg roter og tuller med ord da :/

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
...de er aldri koselige og jeg har aldri hatt noen som helst problemer...

5665825[/snapback]

 

Huh? :dontgetit:

 

Nå har i sett "The Island". Typisk sånn film som alle slakter fordi det er så hollywood. Synes det er riktig trivelig jeg. Film kan også underholde, ikke bare få deg til å tenke og gråte.

5665923[/snapback]

 

Mente alltid på den første. :blush:

 

Bra du leser det jeg skriver skikkelig da.

 

*Høre på The Killers - Under The Gun, og så legge seg*

 

Nattaaaa :)

Lenke til kommentar
Hvorfor klarer jeg bare å rydde rommet om natten ?  :hmm: Rommet er strøkent, klærne er brettet. Skiftet sengetøy og det lukter faktisk relativt okei her inne..  :w00t:

5666121[/snapback]

 

Night gørl. Fordi kanskje du har samla inn all energien du hadde, som du ikke brukt om dagen, og vil slippe den ut. Eller tar jeg feil? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...