Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vilt mye post i dag. DNB beklager mine opplevelser, men det hjelper lite, og "mine opplevelser" kommer neppe videre fra filialen. Nu vel. Den nye banken min, eller kortutstederen deres, har klart å sende meg to koder som tilsynelatende gjelder samme kort... Visa Gold Debet står det øverst på begge kodearkene. Isj.

Tine har dessuten sendt meg en hundrelapp slik at jeg skal ha muligheten til å kjøpe andre tine-produkter. Jeg føler meg som en mester av klager.

5660063[/snapback]

kan du vær så snill fortelle oss mer om hvor ille det er for stakkars deg å ha ræva full av penger? jeg blir så spent hver gang jeg ser en post om hvor ille du har det.

Lenke til kommentar

http://www.hardware.no/diverse/forumgalleri/ *savne*

hansakebab: LES DENNE:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#quoting

*snip*

5660063[/snapback]

kan du vær så snill fortelle oss mer om hvor ille det er for stakkars deg å ha ræva full av penger? jeg blir så spent hver gang jeg ser en post om hvor ille du har det.

5660814[/snapback]

Så enig så enig. Endret av B|Real
Lenke til kommentar

5660814[/snapback]

Tenk deg at kontoen, eller "ræven" om du vil, går tom, og du trenger påfyll. Tenk deg at du tar en telefon eller gå i en filial for å få den fylt opp. Tenk deg at den funksjonærjævelen forteller deg at du hverken trenger det eller har ret ttil det. tenk deg at funksjonærjævelen sender deg opp på et venterom,gir deg kaffe og lar deg vente i 25 minutter? Tenk deg at funskjonærjævelen nekter å overføre pengene du ber om? Tenk deg at funksjonærjævelen ikke gidder å ringe forvaltningskonsulent eller forettningsfører, og lar det gå en uke til kontoen fylles opp?

Det er ikke lett.

Lenke til kommentar

5660814[/snapback]

Tenk deg at kontoen, eller "ræven" om du vil, går tom, og du trenger påfyll. Tenk deg at du tar en telefon eller gå i en filial for å få den fylt opp. Tenk deg at den funksjonærjævelen forteller deg at du hverken trenger det eller har ret ttil det. tenk deg at funksjonærjævelen sender deg opp på et venterom,gir deg kaffe og lar deg vente i 25 minutter? Tenk deg at funskjonærjævelen nekter å overføre pengene du ber om? Tenk deg at funksjonærjævelen ikke gidder å ringe forvaltningskonsulent eller forettningsfører, og lar det gå en uke til kontoen fylles opp?

Det er ikke lett.

5660829[/snapback]

LOOOOOOOOOL. sorry. Joachim, vet du hva du gjør da? skaffer deg jobb, m8. Welcome to the real world.

Lenke til kommentar

Det er ikke lett.

5660829[/snapback]

Lag deg en egen thread om "penge-problemen" dine..please.
Lenke til kommentar
huff... hør på dette.

Det er stairway to heaven baklengs.

Noen andre som hører noe rart?

Stairway_baklengs.wav

Tekst:

Here's to my sweet satan.

*ett eller annet* my power is satan.

*Noe uforståelig her og* Six Six Six!

:cry: skummelt....

5661032[/snapback]

ûber-leet kaller vi sånt :dribble: Hehe, neida. Har igrunnen hørt om det der før. Var vist mange kristne aviser som gikk ut og fordømte sangen da de mente at den hadde et satanitisk innhold og at den prøvde å sværte kirken blablabla. Uansett, ganske mange rare finurligheter man finner når man gjør slikt som det der.

Er nokså bombesikker på at noen folk sitter og hører gjennom alle sangene de hører på baklengs for å fine såkalte "skjulte budskap". :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Er nokså bombesikker på at noen folk sitter og hører gjennom alle sangene de hører på baklengs for å fine såkalte "skjulte budskap".  :!:

5661062[/snapback]

så er det jo mange sangenr som har skulte budskap. Slipknot bruker å ha det veldig gøy med det :)

f.eks er IOWA hvor han roper "DONT LOOK AT ME!" baklengs etter første "vers"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...