Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen si meg hvorfor dere håpet at han skulle bli dømt?

Underholding mann!

 

Nejda, men det han har gjort har gjort meg provosert. Han har liksom benyttet seg av det å være berømt, til noe [insert right word][/insert right word]. Dessuten har jeg ikke maktet at mannen har klart å få støtte i så mange folk. Det har jeg mislikt sterkest

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvorfor dere håpet at han skulle bli dømt?

"Fordi han fortjener det"

 

Nei, men har han virkelig køllekjørt unger fortjener han straff.

 

Edit; til dere som tror hele rettsaken er for å tjene penger fra hans side: ROFLMAO!

Han blir hatet over hele verden, men så lenge han tjener litt penger gjør ikke dette noe?

 

lmao :lol:

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Selv tror jeg hele rettsaken var tull for å få penger.

Er det jeg også mener. Selv om folk ikke liker musikken han, så kan man vel ikke mene at man skal hærpe livet hans for det.

 

Nei, men har han virkelig køllekjørt unger fortjener han straff.

 

Seff!

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Vel, hvilken voksen mann som er helt normal liker å ha små barn på overnattingsbesøk, og lager en fornøyelsespark til barn osv?

Faren hans var fæl mot han og tok barndommen fra ha. Dessuten. Hvor arti er det ikke å ha en egen fornøyelsespark?

Ah, så han tar igjen tapt doktor og pasient nå?

 

Vel... det passer seg ikke. ;)

Lenke til kommentar
Vel, hvilken voksen mann som er helt normal liker å ha små barn på overnattingsbesøk, og lager en fornøyelsespark til barn osv?

 

:S

 

Men, tvilte også på anklagene, mye pengegriske mennesker i verden.

Å være unormal er ikke ulovlig eller straffbart. Ingen har påstått at han er stabil, men det betyr ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...