Bogan Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg tror en fjær har blitt til 5 høns... Oppmerksohets syke overdimensjonerte amerikanere Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Men se positivt på det da, han får jo penger igjen OG han kommer sikkert til å saksøke pga han ble frikjent også...mao...han kan tjene penger på hele driten. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kan noen si meg hvorfor dere håpet at han skulle bli dømt? Underholding mann! Nejda, men det han har gjort har gjort meg provosert. Han har liksom benyttet seg av det å være berømt, til noe [insert right word][/insert right word]. Dessuten har jeg ikke maktet at mannen har klart å få støtte i så mange folk. Det har jeg mislikt sterkest Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Han er smågal? Eller kanskje fordi han er kjent? Eller så er det fordi folk tror han er skyldig? Selv tror jeg hele rettsaken var tull for å få penger. edit: skriver som en sinke. Var til Tomat-Ulf Endret 13. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Kan noen si meg hvorfor dere håpet at han skulle bli dømt? "Fordi han fortjener det" Nei, men har han virkelig køllekjørt unger fortjener han straff. Edit; til dere som tror hele rettsaken er for å tjene penger fra hans side: ROFLMAO! Han blir hatet over hele verden, men så lenge han tjener litt penger gjør ikke dette noe? lmao Endret 13. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kan noen si meg hvorfor dere håpet at han skulle bli dømt? Fordi jeg tror han har gjort det.. Og jeg liker ikke folk som gjør det. Han er jo uten tvil en temmelig tvilsom person... Jeg hadde vel faktisk trodd han skulle bli dømt... Men men, jeg stoler på rettsystemet, advokatsønner gjør det... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Selv tror jeg hele rettsaken var tull for å få penger. Er det jeg også mener. Selv om folk ikke liker musikken han, så kan man vel ikke mene at man skal hærpe livet hans for det. Nei, men har han virkelig køllekjørt unger fortjener han straff. Seff! Endret 13. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vel, hvilken voksen mann som er helt normal liker å ha små barn på overnattingsbesøk, og lager en fornøyelsespark til barn osv? :S Men, tvilte også på anklagene, mye pengegriske mennesker i verden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Men men, jeg stoler på rettsystemet, advokatsønner gjør det... som advokatsønn burde du vel vite at man ikke alltid kan stole på rettsystemet. hvertfall ikke i sånne her tilfeller. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vel, hvilken voksen mann som er helt normal liker å ha små barn på overnattingsbesøk, og lager en fornøyelsespark til barn osv? Faren hans var fæl mot han og tok barndommen fra ha. Dessuten. Hvor arti er det ikke å ha en egen fornøyelsespark? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Joachim er webcamtøs! :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vel, hvilken voksen mann som er helt normal liker å ha små barn på overnattingsbesøk, og lager en fornøyelsespark til barn osv? Faren hans var fæl mot han og tok barndommen fra ha. Dessuten. Hvor arti er det ikke å ha en egen fornøyelsespark? Ah, så han tar igjen tapt doktor og pasient nå? Vel... det passer seg ikke. Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det fordi han er sort? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vel, hvilken voksen mann som er helt normal liker å ha små barn på overnattingsbesøk, og lager en fornøyelsespark til barn osv? :S Men, tvilte også på anklagene, mye pengegriske mennesker i verden. Å være unormal er ikke ulovlig eller straffbart. Ingen har påstått at han er stabil, men det betyr ingenting. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det fordi han er sort? Feil. Han er hvit. Eller? Lenke til kommentar
ArveTelefsen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det fordi han er sort? Feil. Han er hvit. Eller? Han er jo black'n white, vet du ingenting om han? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det fordi han er sort? Feil. Han er hvit. Eller? Han er opprinnelig sort, men alle operasjonene har gjort at han har blitt "hvit". Fredrik, I don't wanna leave you... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Is it because I is black!? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 English, do you speak it? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Joachim er webcamtøs! :!: Kvalitetstid for seg selv er det stort sett kun for Stine, men Chezecake så neppe noe han aldri hadde sett før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg