b-real Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Det er den eneste fysiske aktiviteten hardbarka nerder har det vettu Eline 5659905[/snapback] Til de blir eldre og får litt vett i hode Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Det er den eneste fysiske aktiviteten hardbarka nerder har det vettu Eline 5659905[/snapback] Til de blir eldre og får litt vett i hode 5659912[/snapback] Ikke alle som får det heller. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Det er den eneste fysiske aktiviteten hardbarka nerder har det vettu Eline 5659905[/snapback] Hehe, seff.. Det burde jeg jo visst.. Hehe... Det virker som om han ungen har dårlig kondis! Hehe.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Aner ikke Hun hadde fått sykt høy feber i går natt elns også i morges kunne hun verken røre på armen eller beina.. Så dritt at de bor langt vekk... Edit: hun blir sikkert frisk igjen da, men det var noe med at imunforsvaret var blitt svekket også hadde det komme noen bakterier som angriper en type vev eller no sånnt... men men, håper hu blir frisk igjen da... 5659689[/snapback] Uff. Føler med deg, og håper at hun blir frisk igjen så fort som mulig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg hadde en jævlig opplevelse på byen engang. beina ble helt lammet plutselig. Brukte 1 time nesten på å komme ut fra utestedet. Heldigvis løsna det seg oppatt da men var ikke noe hyggelig opplevelse akkurat. Lurer på hva det kan ha vært. Er mange år sida da men alikevel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg hadde en jævlig opplevelse på byen engang. beina ble helt lammet plutselig. Brukte 1 time nesten på å komme ut fra utestedet. Heldigvis løsna det seg oppatt da men var ikke noe hyggelig opplevelse akkurat. Lurer på hva det kan ha vært. Er mange år sida da men alikevel 5659965[/snapback] Creepy.. Slike ting som får en til å ta vare på helsa. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Selv ikke min bor er så ille... 5659886[/snapback] Min er.. Han er helt ille når det kommer til PC- og Playstationspill... Skriker, banner, slår i ting, kaster dem.. Helt vilt syns nå jeg.. 5659894[/snapback] Hvor gammel er'n? Knebling pleier å funke. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Hehe, stakkars dere med lillebrødre, vi er visst helt forjævlige å ha med å gjøre noen ganger Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 det gikk i bittesmå subbende skritt da ja. sleit litt med å holde meg på beina når folk dytta og herja og skulle fram da. Hadde jeg tryna så hadde jeg ikke kommet opp igjen Men var nå heldigvis en engangsopplevelse. Tenkte ikke så mye på det i etterkant. Kansjke like greit Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Hvor gammel er'n? Knebling pleier å funke. 5660017[/snapback] 11, 12 eller 13.. Er ikke helt sikker.. Han er mindre enn meg nå.. (Høyde, er ikke helt sikker på omkrets men.. Hehe, jeg er i hvertfall litt større enn han, så får satt meg på han og slått han uten at han får gjort så veldig mye tilbake enda.. Men det er vel snart slutt på det og..) Jeje, søskenkjærlighet.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Ble han ikke tolv sist gang, Eline? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg sleit litt med å gå etter og ha sovna med beina oppå armlenet, når jeg sov på sofaen =D Endret 24. februar 2006 av kaiern Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Ble han ikke tolv sist gang, Eline? 5660036[/snapback] Det er veldig mulig.. Bra jeg har noen som passer på.. Jeg sleit litt med å gå etter og ha sovna med beina oppå armlenet, når jeg sov på sofaen =D 5660037[/snapback] Se for seg Kaiern.... *le * Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Vilt mye post i dag. DNB beklager mine opplevelser, men det hjelper lite, og "mine opplevelser" kommer neppe videre fra filialen. Nu vel. Den nye banken min, eller kortutstederen deres, har klart å sende meg to koder som tilsynelatende gjelder samme kort... Visa Gold Debet står det øverst på begge kodearkene. Isj. Tine har dessuten sendt meg en hundrelapp slik at jeg skal ha muligheten til å kjøpe andre tine-produkter. Jeg føler meg som en mester av klager. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg sleit litt med å gå etter og ha sovna med beina oppå armlenet, når jeg sov på sofaen =D 5660037[/snapback] Se for seg Kaiern.... *le * 5660044[/snapback] Øyh! Det vakke no gøy. Jeg reiste meg og smalt rett i gulvet uten å skjønne noen ting =D Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg sleit litt med å gå etter og ha sovna med beina oppå armlenet, når jeg sov på sofaen =D 5660037[/snapback] Se for seg Kaiern.... *le * 5660044[/snapback] Øyh! Det vakke no gøy. Jeg reiste meg og smalt rett i gulvet uten å skjønne noen ting =D 5660068[/snapback] Hæhæ, le enda mer! Fredriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Fredriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! 5660079[/snapback] Såså, det går nok bra skal du se. Få se om du har tatt pillen din... Sånn ja, flink pike. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Sånn kan det gå, Eline. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Kim. sier: SÅ SA DE Kim. sier: Å FYYYYY FAN Lars. sier: HVA ER SÅ GALT MED Å SNUSE EN BOKS DA???!?!?!?!?!? Kim. sier: DU PROMPA DU! Lars. sier: t4omhg, Kim. sier: FYYYYYYYYYYY FAEN HAN PROMPA FYYYYYYYYYYYYYYYYY FAN!!!! Lars. sier: HVA ER SÅ GALT MED Å SNUSE EN BOKS DA???!?!?!?!?!? Kim. sier: haru ik sett d? =| Kim. sier: IK NO? Lars. sier: Nai. =( Kim. sier: =( Kim. sier: 2 bad Kim. sier: drimorsomt Lars. sier: JA: LITT Kim. sier: han 1ne prompa leezom vær gang Lars. sier: DETTE SKAL SÅ JÆVELIG INN I HW NO Kim. sier: så sier han andre Lars. sier: VI PRATER BARE DRITT Kim. sier: Å FYYYYYYYYYYY FAN DU PROMA DU FYYYYYYYYYYY FAEN! Kim. sier: HELT FORJÆVLIG Lars. sier: FITT Lars. sier: E Lars. sier: R DU D? Lars. sier: KAKAKEAW Lars. sier: =( Kim. sier: NEI MEN D FÅR jeg I KVEL Lars. sier: KØDD. Kim. sier: fan Kim. sier: krafseskjegg på sidene er homo Kim. sier: det blir som borrelås =( Lars. sier: HHAHAHAHAHAHAHAA Kim. sier: så henger håret seg fast Kim. sier: så fåru homosveis Kim. sier: ser ut som du har luggen bak øra Hheahea. Satruccilollen min og jeg koser oss på en fredagskveld. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Omtrent som å høre en samtale mellom min 13 år gamle bror og en av kameratene hans. Endret 24. februar 2006 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg