Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå er jeg sinna :mad:

er Maiden konsert 21.november, jeg kan ikke dra hvis ikke en over 18 blir med ifølge mamma... så teit

er 16, kan passe på meg selv...

kan ikke bare dra heller, må ha hennes kredittkort til å betale med :hrm:

5659361[/snapback]

Tihi. Nei det er ikke lett å være -18 :(

Lenke til kommentar

Søren heller. Jeg greide å glemme mobilen min på skolen idag, hvilket jeg først oppdaga etter en god stund. Fikk ringt den og noen svarte faktisk. Den som svarte skulle legge den ned på kontoret på skolen (Bergen Handelsgymnasium). Fikk moren min til å kjøre innom da det var det raskeste. Men da var kontorpersonalet og alle lærere osv gått.

Uansett, nå ligger min kjære mobil på kontoret og venter uten at jeg vet om noen måte å få ta i den på. Annet en å bryte meg inn da. Og det er vinterferie nå, så da kan det hende at jeg blir nødt til å vente en uke og vel så det før jeg får tak i den :cry: Jeg greier jo meg ikke uten mobilen min jo!

Hilsen en svært nedrykt Snorre :(

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
:!:

Uff da...

Men en utrolig morsom måte å miste mobilen på da :) Håper du klarer deg. Du får bruke MSN flittig da vettu ;)

5659402[/snapback]

Jeg må jo nesten ha en mobil så jeg kan tekste folk og ringe folk om jeg er i byen da! Søren heller. Jeg tror nesten jeg blir litt firstet nå til å bryte meg inn i på skolen. Dog er jo en løsning å kjøpe et kontantkort for denne uken. Tror pappa har en ekstra mobil liggende. Håpe på det hvertfall :innocent:

Lenke til kommentar
Skolen min har åpent kontor i vinterferien.

5659424[/snapback]

Hvilken skole går du på da? Kanskje min også har det. Isåfall ville jeg blitt kjempe glad. Har forresten sendt en melding på itæs learning (Portal/nettside for fagsider, prosjekter og meldinger fra lærere osv) til rådgiver på skolen. Var bare hun jeg kunne navnet på av dem sååå. Får se om jeg ikke får et svar. Håpe :yes:

Lenke til kommentar
Nå drikker jeg min 5. kopp med te i dag.. og jeg har bare vært oppe i 4 timer.. =/

Noen som vet om dette ikke er helt sunt?

5659443[/snapback]

Te er vanndrivende, så du må passe på at du drikker mye vann ved siden av. Ellers tror jeg ikke det er skadelig, men du må huske at du blir våken av te. Riktignok er ikke effekten i nærheten av den effekten du får av kaffe.

Lenke til kommentar
Ingen som skal se curlingfinalen?

5659458[/snapback]

Prøv Svt 1... Sveriges NRK... De pleier alltid å sende curling..

Nå drikker jeg min 5. kopp med te i dag.. og jeg har bare vært oppe i 4 timer.. =/

5659443[/snapback]

Jeg drikker ca 2 kanner kaffe hver dag. Men dette er fordelt på 8-9 timer, dog.

5659463[/snapback]

Hmm.... Ja, litt mer tid der.. Yeye, så lenge jeg ikke bli grønn eller noe sånt går det vel greit..

Akd: Thanks! ;)

Endret av Eline
Lenke til kommentar

5659443[/snapback]

Jeg drikker ca 2 kanner kaffe hver dag. Men dette er fordelt på 8-9 timer, dog.

5659463[/snapback]

Hmm.... Ja, litt mer tid der.. Yeye, så lenge jeg ikke bli grønn eller noe sånt går det vel greit..

5659483[/snapback]

Poenget mitt er at det ikke er farlig med litt koffein. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...