Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Det er lenge siden jeg satte meg inn i det. Men det har å gjøre med at når du drikker vanlig brus reagerer kroppen med å korrigere insulinnivået ettersom du får i deg en hel del sukker.

Når du drikker lett-brus har aspartamet den virkningen at du lurer kroppen til å tro at den får sukker, uten at den faktisk får det. Jeg mener dette gjør at du etter kort tid får lyst på mer sukker eller aspartam. det kan føre til et evt høyere inntak av sukker som er lette karbohydrater og vil lagres i kroppen som fett dersom du ikke er nok fysisk aktiv.

 

Begge deler er usunt men lettbrus setter kroppen i en større ubalanse enn vanlig brus. Jeg har lest flere artikler om dette, men er litt usikker på nøyaktig hvordan det henger sammen.

 

Det eneste lettbrus er bra for er når hyperaktive tvilling-lillebrødre på død og liv skal ha brus i helgene. = ingen sjanse for sukkersjokk.

5657017[/snapback]

Jeg har og lest det ang at man får mer lyst på godterier etter å ha drukket lightbrus. Men det er jo bare å unngå å spise noe godis :)

 

 

Det har forresten kommet ny forskning på at det ikke er sukker ikke gjør ungene hyper. :)

 

 

Oi..du er kul som kaller andre tapere.. Ikke rimte det heller :green:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da legger jeg meg.

 

 

<3 spam.

 

5657047[/snapback]

 

Det er vanskelig å ikke få det til å se ut som spam når jeg er den eneste som er våken på jobb, og alle andre har lagt seg, og jeg ikke har noen å prate med.

Men jeg skal ta ønsket ditt til etterretning og ikke skrive mer i forumet til noen andre står opp.

Jeg hadde et søppelraid for lenge siden, og har lært leksa.

 

Godnatt! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...