Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å drikke pepsi max er som å drikke skum med dårlig cola smak.

Dessuten inneholder det Aspartam, et kunstig søtningsmiddel som har mye verre bieffekter enn vanlig sukker. Forstyrrer insulinbalansen og gjør deg mer feit enn vanlig brus. I tillegg kan det være avhengighetsdannende. Svir i halsen gjør det også.

5656981[/snapback]

Så du mener da at Pepsi Max er mer fetende en vanlig cola?

:lol:

 

goliatmo: Synes vi er flink, jeg :D

 

Bundy: det rimte ikke :p hihi

Lenke til kommentar
Å drikke pepsi max er som å drikke skum med dårlig cola smak.

Dessuten inneholder det Aspartam, et kunstig søtningsmiddel som har mye verre bieffekter enn vanlig sukker. Forstyrrer insulinbalansen og gjør deg mer feit enn vanlig brus. I tillegg kan det være avhengighetsdannende. Svir i halsen gjør det også.

5656981[/snapback]

Så du mener da at Pepsi Max er mer fetende en vanlig cola?

:lol:

 

5656994[/snapback]

 

Correctemundo! Hele dealen med med light-brus er egentlig en farse. Du får i deg mindre sukker ja. Men resultatet blir faktisk værre.

 

Skulle de lagd en "sunn" brus burde de brukt druesukker eller fruktose.

 

Noe av det mest latterlige jeg ser (unnskyld facismen) er smellfeite damer som går på MacDonald's og kjøper seg to extra store big mac menyer, men tydelig presiserer at de må ha light-brus. For at folk skal høre at de faktisk bryr seg om helsa si.

Lenke til kommentar
Correctemundo! Hele dealen med med light-brus er egentlig en farse. Du får i deg mindre sukker ja. Men resultatet blir faktisk værre.

 

Skulle de lagd en "sunn" brus burde de brukt druesukker eller fruktose.

 

Noe av det mest latterlige jeg ser (unnskyld facismen) er smellfeite damer som går på MacDonald's og kjøper seg to extra store big mac menyer, men tydelig presiserer at de må ha light-brus. For at folk skal høre at de faktisk bryr seg om helsa si.

5657008[/snapback]

Hvordan blir resultatet verre??

 

Er enig i det siste der du skriver..

Lenke til kommentar
Sove i hundre år? Nei hold deg våken med en kaffetår!

5657009[/snapback]

Kaffe drikker jeg ikke, da får jeg bare hikke! Da tar jeg heller mere vann, jeg er tross alt Mirann!!

5657014[/snapback]

Rime er virkelig noe du kan, du min kjære Miriann! Men jeg lurer på om jeg ikke lenger kan love at jeg ikke skal gå og sove.

Lenke til kommentar
Correctemundo! Hele dealen med med light-brus er egentlig en farse. Du får i deg mindre sukker ja. Men resultatet blir faktisk værre.

 

Skulle de lagd en "sunn" brus burde de brukt druesukker eller fruktose.

 

Noe av det mest latterlige jeg ser (unnskyld facismen) er smellfeite damer som går på MacDonald's og kjøper seg to extra store big mac menyer, men tydelig presiserer at de må ha light-brus. For at folk skal høre at de faktisk bryr seg om helsa si.

5657008[/snapback]

Hvordan blir resultatet verre??

 

Er enig i det siste der du skriver..

5657010[/snapback]

 

Det er lenge siden jeg satte meg inn i det. Men det har å gjøre med at når du drikker vanlig brus reagerer kroppen med å korrigere insulinnivået ettersom du får i deg en hel del sukker.

Når du drikker lett-brus har aspartamet den virkningen at du lurer kroppen til å tro at den får sukker, uten at den faktisk får det. Jeg mener dette gjør at du etter kort tid får lyst på mer sukker eller aspartam. det kan føre til et evt høyere inntak av sukker som er lette karbohydrater og vil lagres i kroppen som fett dersom du ikke er nok fysisk aktiv.

 

Begge deler er usunt men lettbrus setter kroppen i en større ubalanse enn vanlig brus. Jeg har lest flere artikler om dette, men er litt usikker på nøyaktig hvordan det henger sammen.

 

Det eneste lettbrus er bra for er når hyperaktive tvilling-lillebrødre på død og liv skal ha brus i helgene. = ingen sjanse for sukkersjokk.

Lenke til kommentar
Rime er virkelig noe du kan, du min kjære Miriann! Men jeg lurer på om jeg ikke lenger kan love at jeg ikke skal gå og sove.

5657016[/snapback]

Vi to er god på det meste, men på riming er vi de beste!

Jeg må også snart min seng finne, for straks begynner veggene og spinne.

Jeg er trøtt som ei ku, det samme er nok du. God natt til alle, nå må jeg lalle

 

:w00t:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Vi to er god på det meste, men på riming er vi de beste!

Jeg må også snart min seng finne, for straks begynner veggene og spinne.

Jeg er trøtt som ei ku, det samme som du. God natt til alle, nå må jeg lalle

5657018[/snapback]

Riming gjør oss fjonge. Vi er tøffere enn Simba i Løvenes Konge.

Jeg har nesten vondt i min nakke. Før jeg legger meg må jeg pakke.

Jeg skal på tur til Sverige i morgen. Møte Trond, Gustaf og Soren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...