Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Universitetet i Oslo

Universitetet i Tromsø

Universitetet i Bergen

Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Universitetet for miljø- og biovitenskap

Universitetet i Stavanger

 

Noen feil?

Legg til universitetet i Trondheim også. :)

Er ikke det Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, da?

Jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke lenge til Jackson får kjennelsen nå! Blir spennende, dette her. Jeg heier på guilty, hva med dere?

Vet du som ca. nårti klokken vi får vite det? I vg sto det bare at det var blitt utsatt.

Jeg uheier på guilty. Tror ikke han har gjort noe ille. Så mye han har gjort for folk fortjener han ikke å ha gjort det.

Lenke til kommentar
Ikke lenge til Jackson får kjennelsen nå! Blir spennende, dette her. Jeg heier på guilty, hva med dere?

Vet du som ca. nårti klokken vi får vite det? I vg sto det bare at det var blitt utsatt.

Jeg uheier på guilty. Tror ikke han har gjort noe ille. Så mye han har gjort for folk fortjener han ikke å ha gjort det.

Du er klar over at guilty betyr "Skyldig" på Norsk?

 

Tror du mener Not Guilty!

Lenke til kommentar
Ikke lenge til Jackson får kjennelsen nå! Blir spennende, dette her. Jeg heier på guilty, hva med dere?

Vet du som ca. nårti klokken vi får vite det? I vg sto det bare at det var blitt utsatt.

Jeg uheier på guilty. Tror ikke han har gjort noe ille. Så mye han har gjort for folk fortjener han ikke å ha gjort det.

Du er klar over at guilty betyr "Skyldig" på Norsk?

 

Tror du mener Not Guilty!

Han sier jo han Uheier..

 

Jeg håper egentlig på skyldig :!:

Lenke til kommentar
Ikke lenge til Jackson får kjennelsen nå! Blir spennende, dette her. Jeg heier på guilty, hva med dere?

Vet du som ca. nårti klokken vi får vite det? I vg sto det bare at det var blitt utsatt.

Jeg uheier på guilty. Tror ikke han har gjort noe ille. Så mye han har gjort for folk fortjener han ikke å ha gjort det.

Du er klar over at guilty betyr "Skyldig" på Norsk?

 

Tror du mener Not Guilty!

Jeg tror jeg mener uheier.

 

Hva han har gjort for folk før har ingenting å si, ingen skal få frikort.
Enig. Men håper at han ikke har gjort noe.
Lenke til kommentar
Som jeg fortalte deg, så er det jo ikke noen voldsom slankekur jeg er på, jeg vil bare få en passende og sunn og frisk figur. :)

[klikke-vilt]Nå har jeg ikke sett deg, men du blir ikke sunn av og være tynn. Det er sant at det er usunt og være overvektig, men det er fremdeles ikke SUNT og være tynn.

 

Mangen som misforstår føler jeg. En person med spiseforstyrrelser er ikke sunn, uansett hvor tynn personen er [/klikke-vilt]

Lenke til kommentar
Som jeg fortalte deg, så er det jo ikke noen voldsom slankekur jeg er på, jeg vil bare få en passende og sunn og frisk figur. :)

[klikke-vilt]Nå har jeg ikke sett deg, men du blir ikke sunn av og være tynn. Det er sant at det er usunt og være overvektig, men det er fremdeles ikke SUNT og være tynn.

 

Mangen som misforstår føler jeg. En person med spiseforstyrrelser er ikke sunn, uansett hvor tynn personen er [/klikke-vilt]

Hva hvis jeg har bulimi da?

 

Det ser sunt ut å ha en god figur, og en god figur for meg, det er intet fleskeberg.

Lenke til kommentar
Ikke lenge til Jackson får kjennelsen nå! Blir spennende, dette her. Jeg heier på guilty, hva med dere?

Vi krysser fingrene på skyldig. Han fortjener det.

Hvis han er skyldig, selvfølgelig. Jeg ser CNN, jeg, vi snakkes etter det er bestemt.

Det meste taler for at han er det.

 

Nå er det f5 på db.no og vg.no!!

 

SPENNENDE!

 

Edit: Ikke skyldig!?

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...