Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Hm... Nynorsken har bare hevet mine karakterer.

 

Men EOD nå? Blir litt lei av å stå alene :p

5654390[/snapback]

 

Kan godt stå med deg jeg på noen punkter. Nynorsk er ikke så ille at jeg ikke tåler det da, fikk faktisk 4 i både bokmål og nynorsk. Men irritasjonsmomentet er at vi skal ha to skriftsåråk som er så like, pluss at dagens ungdom skriver mest på sms-språk. Dette er de tingene som ødelegger norsken mest, og gjør at jeg blir lev av norsk siden svært få klarer å skrive riktig. Ikke engang norkslæreren min skriver korrekt norsk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp det er ei ganske pen jente på det norske laget ^^

 

Agressive: To frågar:

 

- Kjennar ni Vegard_, jag menar är ni naboar forstäs?

- Varfor är sport noko basj? Jo da dom flesta sport grenar är skit, men Curling er kult

 

-------------

Fuck! It difficult to write on swedish! Nothing but english/norwegian for me :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jepp det er ei ganske pen jente på det norske laget ^^

 

Agressive: To frågar:

 

- Kjennar ni  Vegard_, jag menar är ni naboar forstäs?

- Varfor är sport noko basj? Jo da dom flesta sport grenar är skit, men Curling er kult

 

-------------

Fuck! It difficult to write on swedish! Nothing but english/norwegian for me :love:

5654591[/snapback]

 

Varför blandar du inn nynorsk? Och varför säger du "ni" när du menar "du?" Och man säger "känner", inte "Kjennar" forstås. Och dom är flickväner!

 

*rolse på svensk* :D

 

EDIT: "Rols" er et "stavangersk" ord for å tulle/sulle. (Om dere ikke visste det) :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jepp det er ei ganske pen jente på det norske laget ^^

 

Agressive: To frågar:

 

- Kjennar ni  Vegard_, jag menar är ni naboar forstäs?

- Varfor är sport noko basj? Jo da dom flesta sport grenar är skit, men Curling er kult

 

-------------

Fuck! It difficult to write on swedish! Nothing but english/norwegian for me :love:

5654591[/snapback]

 

- Har jeg og Vegard_ noen gang vært naboer?

- Sport er bæsj fordi det ikke interesserer meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Skarstad: Is it admins fault that i hacked my computer and got the password? Why is that? I mean, he cant control everything I do at school.

 

BTW, Linux is good for hacking :love:

5654610[/snapback]

 

I suppose you mean cracking, hacking's not cracking. When you crack you gain access to something illegally, and hacking is to gain access with permission.

 

And by the way; why are we conversationing in english and swedish?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

ex0n: Im writing on english since i don't have a norwegian keyboard here, and it is so frustrating to use "Character Map" each time i need "æ, ø, å" and no I don't remember the ALT+**** code for them. And i wrote on swedish just to test my skills in it :wee:

 

by the way, So, what you really are saying is that each time i log on to my computer i "hack" it :huh:

 

I mean that when you are cracking you are breaking/decrypthing some kind of code. Like a game crack.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...