Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Har ikke spist noe siden 17.30 i går.

Begynner å lure på om jeg er anoreksi-kid!  :ermm:

5653305[/snapback]

 

Jeg kan ofte gå i 24 timer uten mat, uten å i det hele tatt merke noe. Men når jeg spiser så pleier jeg spise som en hest(efamilie) :D

 

Faen, tror dere ikke jeg greier å få et par papercuts på å brette CV + søknad? :cool:

 

EDIT: Noen å-er for mye :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så genialt. Jeg fikk bilde av folkene jeg tjenestegjorde med sammen i millitæret. Så mange ansikter jeg hadde glemt og stunder osv...ble helt glad når jeg åpnet det på postkontoret  :love:

5653375[/snapback]

 

Så koselig da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Om 30min skal jeg møte ei jente jeg kun har snakket med på msn i en periode. skummelt dette her, sommerfugler i magen!! :D

 

Måtte bare få det ut

5653382[/snapback]

 

Få ut jenta eller sommerfuglene? :p

Lenke til kommentar
Om 30min skal jeg møte ei jente jeg kun har snakket med på msn i en periode. skummelt dette her, sommerfugler i magen!! :D

 

Måtte bare få det ut

5653382[/snapback]

 

Koselig :)

 

Har gjort det samme to ganger før, den siste på mandag, den første i juni i fjor :p

 

Hun jeg traff i juni ble kjæresten min i over 5 måneder :)

 

Håper det går samme vei denne gangen også, har litt vanskeligheter for å bli kjent med jenter face-to-face, da de fleste tror jeg er nerd, og bare spør om karakterene mine.. -.-

 

Hvilke planer har du lperik? :p

Lenke til kommentar

Gjort det en gang før selv og ble sammen med hun den gangen. Men var litt lettere da for da dro vi på fest sammen første gang og alkohol er en fin icebreaker. Nå blir det litt anderledes, men forhåpentligvis like bra :)

 

Har ingen spesifikke planer, men vi skal en tur å trene sammen nå først hvertfall. Velvel, da bar det avgårde til toget og til det ukjente.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Måtte bare få sagt det, bobler inni meg :) Hun var visst like nervøs så får spille på det og bare le av det så blir det forhåpentligvis knall!

5653393[/snapback]

 

Bare gi oss beskjed hvis det ikke er en 50 år gammel, pervers mann :D

 

*være litt ond*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...