Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke egentlig JoachimR

Bare du som er litt trangsynt :wee:

5652101[/snapback]

Jo. Hvem av oss tror du har mest kjennskap til BMI-verdier?

5652105[/snapback]

Kongen av Sverige.

 

Ikke egentlig JoachimR

Bare du som er litt trangsynt :wee:

5652101[/snapback]

Jo. Hvem av oss tror du har mest kjennskap til BMI-verdier?

5652105[/snapback]

 

BMI sucks ass... EOD

5652218[/snapback]

du har helt rett

 

ingen her vil høre på slankemaset ditt jokke

5652334[/snapback]

Slenger meg på den. Lei av og høre alt den maset(driten) der.

EDIT: ammagad. Jeg har en BMI på 20. Faen jeg er feit *ut og jogge*

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
lol @ dere som snakker om vinterferien hver dag hele ferien. Alle har fått det med seg at noen har ferie nå, og noen ferie uken etterpå. Jeg, derimot, har ferie begge ukene. Sånn er det på skolen vår  :D

5652912[/snapback]

 

Whoaaaa? :omg: Who made that up? La meg gjette: kongen av Sverige?

Lenke til kommentar
Så har vel du en kortere ferie et annet sted? :p

5652923[/snapback]

Nope, vi har bare en innlagt reiseuke etter vinteferieuken, der reiselivsklassen, tyskklassen, franskklassen, filosofiklassen og politisk idèhistorieklassen reiser til ulike reisemål. Jeg går under reiselivsklassen, og reiser til Barcelona natt til mandag. :D

Lenke til kommentar
Så har vel du en kortere ferie et annet sted? :p

5652923[/snapback]

Nope, vi har bare en innlagt reiseuke etter vinteferieuken, der reiselivsklassen, tyskklassen, franskklassen, filosofiklassen og politisk idèhistorieklassen reiser til ulike reisemål. Jeg går under reiselivsklassen, og reiser til Barcelona natt til mandag. :D

5652931[/snapback]

Where you gonna go? Barcelona *synge* :p

Lenke til kommentar
Wææææ!

 

Hadde mareritt i natt :scared: fikk ikke sove

 

Drømte at jeg stod på jobben, skulle akkurat til å ekspedere en kunde så bare detter jeg sammen og slår hodet i glassdisken fordi jeg er så trøtt. Det er kanskje ikke så ille, men rett etter jeg detter sammen, så blir jeg plutselig våken igjen og sier til sjefen at jeg vil jobbe på lageret. Mens jeg går opp mot lageret og tenker det skal bli godt å få sove så våkner jeg faen med :ohmy:

Sånn gikk det i loop hele natten bare avvekslet med et annet mareritt om diverse sexmareritt f.eks at jeg skulle slikke ei jente og simpelten ikke klarte å tilfredstille henne, at jeg skulle pule ei jente og at jeg ikke klarte det, jeg bare datt sammen på senga klarte ikke å gjøre en dritt!

 

Det verste med det var at jeg såvidt turte gå på jobb tilfelle jeg skulle ha vært sanndrømt og sovnet sånn av, og det sier jo nesten seg selv at hvis den ene tingen i en drøm er sann må jo resten også være det :scared:

 

PS: Jeg bruker faktisk å være sanndrømt, men ikke denne gangen. Takk Gud :w00t:

 

Er ikke det noen satans mareritt så vet ikke jeg!

 

Jeg ble jo faen så redd!

5651813[/snapback]

 

du er ikke den eneste som hadde mareritt og våknet med guffen følelse i dag. Jeg skjælva jo faen meg når jeg våkna av det -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...