Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Isåfall et elendig eksempel. Jeg tviler litt på at selv de største kroppsbyggerne når 30 i BMI.

5652172[/snapback]

Vel, de har gjerne mellom 40 og 50 i BMI. :)

5652182[/snapback]

Er det rart de ser ut som de gjør? Jeg tok altså feil. Men likevel står jeg fast på at svært få av forumets medlemmer kan påberope seg 30 i BMI pga muskelmasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, jeg kan gå med på at du kanskje ikke er overvektig med 27 i BMI, men å ha tredve i BMI og skylde på muskler virker alt for lettvint.

5652121[/snapback]

Omg, det var bare et eksempel.

5652129[/snapback]

Isåfall et elendig eksempel. Jeg tviler litt på at selv de største kroppsbyggerne når 30 i BMI.

5652172[/snapback]

Sikker?

Capriese-Murray-2.jpg

Lenke til kommentar
Er det rart de ser ut som de gjør? Jeg tok altså feil. Men likevel står jeg fast på at svært få av forumets medlemmer kan påberope seg 30 i BMI pga muskelmasse.

5652193[/snapback]

Det sier mer om forumets medlemmer enn det gjør om BMI-skalaen (som er helt på jordet).

Lenke til kommentar

Hvor finner man denne berømte BMI-kalkulatoren?

Eller.. Hvilken nytte drar jeg? Jeg har ikke peiling på hvor mye jeg veier nå.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Hver(eller vær, som du skrev) bidige dag, skrev du. Da er det nærliggende å ta dagen i dag først.

5652276[/snapback]

* Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil.

4140551[/snapback]

5652285[/snapback]

Som du sikker er klar over har disse to ordene to helt forskjellige betydninger, og jeg ønsket derfor å forsikre meg om at jeg forstod. Det var ikke ment som noen retting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...