Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har for tiden vikar i religion, og jobbet med prosjekt. Joachim benyttet timen til ærender i banken. På vei ut av banken møter vi religionslæreren. "Jasså, så dette kaller dere å jobbe med prosjekt?" spør hun "Neida, gjør som dere vil"

"Eh... Vi intervjuet banksjefen i forbindelse med prosjektet!"

 

EDIT: Oisann, blir flere utropstegn etter hverandre sensurert også nå...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Vi har for tiden vikar i religion, og jobbet med prosjekt. Joachim benyttet timen til ærender i banken. På vei ut av banken møter vi religionslæreren. "Jasså, så dette kaller dere å jobbe med prosjekt?" spør hun "Neida, gjør som dere vil"

"Eh... Vi intervjuet banksjefen i forbindelse med prosjektet!"

5651685[/snapback]

Verdens dårligeste unnskyldning?

Lenke til kommentar
Vi har for tiden vikar i religion, og jobbet med prosjekt. Joachim benyttet timen til ærender i banken. På vei ut av banken møter vi religionslæreren. "Jasså, så dette kaller dere å jobbe med prosjekt?" spør hun "Neida, gjør som dere vil"

"Eh... Vi intervjuet banksjefen i forbindelse med prosjektet!"

5651685[/snapback]

Verdens dårligeste unnskyldning?

5651699[/snapback]

Joda, men hun gav faen likevel... Så lenge jeg leverer inn noe neste fredag så går allting bra... Sånn bortsett fra at jeg enda ikke har begynt...

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/23/458769.html

Se bildeteksten: "Amerikanske velgere tror ikke Hillary Rodham Clinton blir landets første president."

 

Det tror ikke jeg heller hun blir... Litt vansklig...

5651771[/snapback]

Feil sted å diskutere dette you know...

5651789[/snapback]

 

Unnskyld hvis dette bryter med retningslinjene eller noe slikt, men forstod du den ikke? Poenget var vel ikke, hvis jeg tolket det riktig, å starte en diskusjon om hvorvidt Hillary Clintron kommer til å bli president, men heller å påpeke den litt finurlige skrivefeilen. "Amerikanske velgere tror ikke Hillary Rodham Clinton blir landets første president.

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar

Wææææ!

 

Hadde mareritt i natt :scared: fikk ikke sove

 

Drømte at jeg stod på jobben, skulle akkurat til å ekspedere en kunde så bare detter jeg sammen og slår hodet i glassdisken fordi jeg er så trøtt. Det er kanskje ikke så ille, men rett etter jeg detter sammen, så blir jeg plutselig våken igjen og sier til sjefen at jeg vil jobbe på lageret. Mens jeg går opp mot lageret og tenker det skal bli godt å få sove så våkner jeg faen med :ohmy:

Sånn gikk det i loop hele natten bare avvekslet med et annet mareritt om diverse sexmareritt f.eks at jeg skulle slikke ei jente og simpelten ikke klarte å tilfredstille henne, at jeg skulle pule ei jente og at jeg ikke klarte det, jeg bare datt sammen på senga klarte ikke å gjøre en dritt!

 

Det verste med det var at jeg såvidt turte gå på jobb tilfelle jeg skulle ha vært sanndrømt og sovnet sånn av, og det sier jo nesten seg selv at hvis den ene tingen i en drøm er sann må jo resten også være det :scared:

 

PS: Jeg bruker faktisk å være sanndrømt, men ikke denne gangen. Takk Gud :w00t:

 

Er ikke det noen satans mareritt så vet ikke jeg!

 

Jeg ble jo faen så redd!

Lenke til kommentar
Unnskyld hvis dette bryter med retningslinjene eller noe slikt, men forstod du den ikke? Poenget var vel ikke, hvis jeg tolket det riktig, å starte en diskusjon om hvorvidt Hillary Clintron kommer til å bli president, men heller å påpeke den litt finurlige skrivefeilen. "Amerikanske velgere tror ikke Hillary Rodham Clinton blir landets første president.

5651799[/snapback]

Ah...I didn't see. My bad :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...