Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg "legge" meg ^^

 

Har fem bøker å lese igjennom :love:

 

- Sum of All Fear - Tom Clancy (Har lest før, ikke på engelsk)

- Digital Fortress - Dan Brown

- Angels and Demos - Dan Brown

- Deciption Point - Dan Brown

- The Da Vinci Code - Dan Brown (Har lest denne før på norsk, skal lese den på engelsk nå. Var så fornøyd med Harry Potter på engelsk :wee:

Lenke til kommentar
Er ikke lightbrus en grei erstatning, om man på død og liv skal drikke brus i store mengder? Om ikke for fedmens skyld, så slipper man i alle fall diabetes og ødelagte tenner.

5650821[/snapback]

 

Lightbrus fucker tennene like mye som vanlig. Cola light har vel en ph på 2.7, pepsi max 3,5, farris 6,5 osv. Er ikke sukkeret som tar knekken på tennene, men surheten.

Lenke til kommentar
Lightbrus fucker tennene like mye som vanlig. Cola light har vel en ph på 2.7, pepsi max 3,5, farris 6,5 osv.  Er ikke sukkeret som tar knekken på tennene, men surheten.

5650834[/snapback]

Virkelig? Da har jeg en høne å plukke med en tannleggevenn av meg.

 

(Var klar over at det var surheten som var problemet, men visste ikke at den var like ille i lettbrus.)

Lenke til kommentar
Lettbrus er like sur som vanlig brus. Men helvete heller, noen tusenlapper ekstra til tannlegen eller se ut som et fleskeberg? Blir jo ikke noe mindre surt av å drikke vanlig brus. Du blir jo i såfall nødt til å kutte den ut totalt.

5650854[/snapback]

Du blir da aldri et fleskeberg, du tar jo livet ditt hvis du passerer 70 sa du jo.

-----------

Godnatt

Lenke til kommentar
Lettbrus er like sur som vanlig brus. Men helvete heller, noen tusenlapper ekstra til tannlegen eller se ut som et fleskeberg? Blir jo ikke noe mindre surt av å drikke vanlig brus. Du blir jo i såfall nødt til å kutte den ut totalt.

5650854[/snapback]

Du blir da aldri et fleskeberg, du tar jo livet ditt hvis du passerer 70 sa du jo.

-----------

Godnatt

5650873[/snapback]

:wee:

 

 

Ah..dere gjør meg glad vet dere det? :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...