Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

*ikke slippe*

Jeg har svelget tre tyggiser i dag. Kanskje de lager barn der inne, så jeg får et tyggistre  :love:

5650621[/snapback]

Så, mao, hvis jeg heller ikke slipper så får vi tyggisbarn sammen? :wee:

5650643[/snapback]

Ja, vårt eget lille tyggisbarn. Arabernordlending, nydelig. Kommer til å ha et helvetes temperament isåfall ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff da... Kanskje et dumt emne å snakke om dette med slanking? Tror kanskje vi burte roe den litt i respekt av noen her inne som sitter på mer innsikt og informasjon en resten av oss.

5650598[/snapback]

Det kan man vel også kalle det. ;)

thomasr går i fotspor etter JoachimR :p

5650608[/snapback]

Ikke uten en viss ærefrykt...

Lenke til kommentar

Kan jeg få lov til å skyte inn litt kjiphet? Takk. Så sant det er mulig (og man ikke er smellfeit, noe nerder knapt er kjent for å være), er det bare å stappe i seg vanlig mat så mye man føler for/gidder, å komme opp i en situasjon der man ikke klarer dette er ikke mye gøy.

Lenke til kommentar

Grandiosa er da ikke godt :ermm:

Nei, takke seg til hjemmelaga pizza :love:

Hvis jeg til nøden skulle kjøpe en frossen pizza så kjøper jeg ikke det, jeg kjøper nudler ^^

Apropos denne hersen slanke debatten, jeg er litt lubben og har vært det helt siden jeg var liten ;) Ligger nok i genene etter som begge besteforeldrene mine og pappa var/er lubbne. Skjemmes ikke over det i det hele tatt etter som jeg ikke er spesielt lubben bare litt :)

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Spist 2 kvikklunch og en halv grandis = usunnt :hmm:

:D

5650687[/snapback]

Grandiosa er vilt usunt ja. Er så tappet av kalorier at man kan få hjerteinfarkt av mindre.

5650698[/snapback]

Det er godt. Så hvorfor bry seg?

5650703[/snapback]

Synes folk må få lov til å bry seg om kosthold uten at folk på død og liv må kommentere det. Er trossalt ingenting galt med å være sunn.:shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Tror det er graden av sunnhet det er snakk om. Man trenger ikke telle hver minste kcal for å være sunn. Mitt bilde av sunnhet er å kunne begrense seg på ting man har veldig lyst på (type godteri og fet mat), og spise litt mer av det som er mindre godt (grønnsaker). :)

Men telle hver minste kcal... næææ....

Lenke til kommentar
Men det er så godt at det er verdt risikoen :)  Er vel 1200 kcal i en grandis? Ikke mye akkurat. Spsier jeg en grandis er jeg mett i en dag.

5650708[/snapback]

"Ikke mye akkurat". Lev livet du...

5650745[/snapback]

Faktisk noen som gjør det også Joachim, uten å bli feite

Lenke til kommentar
Men det er så godt at det er verdt risikoen :)  Er vel 1200 kcal i en grandis? Ikke mye akkurat. Spsier jeg en grandis er jeg mett i en dag.

5650708[/snapback]

"Ikke mye akkurat". Lev livet du...

5650745[/snapback]

1200 kcal er under det som er anbefalt så vidt jeg vet. Så hvis jeg er mett en hel dag på en grandis er ikke det "akkurat mye" :) . Ikke at jeg spiser grandis hver dag, mer som en gang i uken. Prøver ellers å spise noenlunde sunt, altså ikke spise chips (liker ikke chips en gang), nonstop og annen drittmat. Har ikke drukket cola på 2 dager *Stolt*

Lenke til kommentar

Uff, spise sunt. Debatten går andre steder og, og folk mener jeg kan få diabetes. Jeg vil ikke ha diabetes. :mrgreen:

Akkurat nå har jeg vondt i hodet, og jeg innbiller meg det er på grunn av mangel på Cola. Har pleid å få vondt i hodet dager jeg ikke har drukket Cola, og idag har jeg ikke drukket så mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...