Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

BMI er til å prompe av. Bare BS hele dritten.  ;)

5650252[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Body_mass_index

5650276[/snapback]

Jammen, mannen, den sier jo ingenting om du har muskler eller fett, derfor kan den ikke si om du er feit eller om du bare har mye muskler.

5650291[/snapback]

Sorry. Er ikke helt med nå. Skulle sitere Zeromac. Det var et svar på hvordan man regner det ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Noen som har lyst å telle ribbeina mine? Før kunne du faktisk se de fleste ribbeina på meg helt tydelig, ser dem ikke så godt nå lenger :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
[email protected] spam han plz!! hatter han!

5649951[/snapback]

Hvordan "hatter" du en person? Er det en slik teatergreie hvor dere kler dere ut i forskjellige hatter og spiller andre personer? :)

EDIT: JA, jeg vet man ikke skal klage på skrivefeil, klarte bare ikke dy meg :D

..og han satte seg på maten og spiste matten...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ifølge BMI tror jeg Arnold Swartsnegger er overvektig...

Uansett, den gir en god indikasjon på oss vanlige mennesker :) Kryper man under 18 så er det grunn til reakson. Man skal være veldig spinkel av vekst for å kunne si at det er en normal vekt.

5650373[/snapback]

:realmad:

Jeg ligger på 16 og vil ikke si jeg er "unormalt tynn". Jeg er helt normal, mangler bare litt muskler :D

Forresten, definer "vanlig" :roll:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vanlig vil si gjennomsnittet i en klasse tipper jeg. Hvis man tar vekk de to tre minste guttene og de to tre største, så er det hva jeg kaller vanlig :p:)

5650407[/snapback]

Jeg ville sagt at vanlig/normal/perfekt er ord som ikke egentlig eksisterer, men som er aliaser for "gjennomsnitt" ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg håper inderlig at det er flere tynne enn tykke her i landet.

5650442[/snapback]

De tykke drar innpå. Tipper vi er Amerika om noen år :p

5650450[/snapback]

:ohmy:

Ikke mobb mamma! :realmad:

(Forresten ble mamma tykk etter at hun fikk meg, ble liksom aldri tynn igjen) :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er jo sånn verden har blitt; dømmende på det synlige.

5650473[/snapback]

Har bltt? Vil si den alltid har vært slik, bare at før i tiden var ikke dette noe man normalt pratet om. Mennesker skaper seg alltid bilder og meninger av andre, enten vi vil eller ikke.

Men nå vil jeg sove, natta :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...