Share the pain Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Dere kan dø. ------- da fortsetter man på destrueringen av en western digital disk på 60 gb. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Lukter det smisking av @kd her?... Men da var vi ferdige med å bryte reglene for i dag Snakk om noe annet, Ekstrem oppussing for eksempel. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Noen som vet hvor DVD-2000 i Oslo er og som har vært der inne der før? Oslo Spektrum er det røde, Oslo City det blå og DVD 2000 ligger langs den grønne stripa. Godt utvalg og rimelige priser til Norge å være. Det de ikke har, skaffer de kjapt på import. For eksempel Season 1 av MacGyver... Takk Jeg lurer på det siden i butikken i Bergen så selger de nemlig wrestling.. Noe jeg ikke har funnet en annen butikk i Norge gjøre. Vet du om de selger slikt der? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Mohahahahahaha Jeg jagde tordenværet på flukt! Forresten fikk ikke tid til å quote det i sted, men hvertfall: Bekjente av de involverte i mopedulykken satt mopedene i stand igjen allerede før ambulansen kom til stedet. Virka litt sprøtt at det var det første de gjorde liksom... Preben the Brave Hmm, sikkert trim de fjernet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Men da var vi ferdige med å bryte reglene for i dag Snakk om noe annet, Ekstrem oppussing for eksempel. Removed ze evidenze, 'ave you? Clever boy. Ekstrem Oppussing er litt artig. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vræææl! Mamma nekter meg å spille CS Er jo ferdig med alt jeg skulle gjøre idag! Hele manuset er ferdig, så da har jeg bare igjen å øve, noe som jeg har morgendagen til Dumme mamma! Btw: Hva er sjøhandelsavtalen på engelsk? Hvorfor får du ikke lov til å spille CS? Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vræææl! Mamma nekter meg å spille CS Er jo ferdig med alt jeg skulle gjøre idag! Hele manuset er ferdig, så da har jeg bare igjen å øve, noe som jeg har morgendagen til Dumme mamma! Btw: Hva er sjøhandelsavtalen på engelsk? Hvorfor får du ikke lov til å spille CS? Hvor gammel er du egentlig? Ifølge profilen er han født i 1989. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 CS iz h34ck1ng!!1!1! Nå opptaterer jeg alt, digg med en "clean" PC Men så går atl så sakte Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 GTA SA er kulest Karen min har fått på seg litt "bling bling" Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 GTA SA er kulest Karen min har fått på seg litt "bling bling" Lovlig eller "lovlig?" Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 TSP: Som Fredrik sier; Trimfjerning lang vei! Tomat-ulf: Du må fortelle om radio under krigen! "24"! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Lovlig eller "lovlig?" Ja og ja... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvor mange universiteter er det i Norge? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Tomat-ulf: Du må fortelle om radio under krigen! Takk for tipset, men har om tiden etter krigen. Har fått med noe om hvor viktig den var under krigen også, men det var nok kortere enn dette innlegget. Nå vel. Karen min har fått på seg litt "bling bling" Det ser jo ut som farget sølvpapir! Endret 13. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Hvor mange universiteter er det i Norge? Seks: Universitetet i Oslo Universitetet i Tromsø Universitetet i Bergen Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet Universitetet for miljø- og biovitenskap Universitetet i Stavanger Noen feil? editleif Endret 13. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvor mange universiteter er det i Norge? Seks: *snip* <3-lig takk. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvor mange universiteter er det i Norge? VRÆÆÆL, support!! 10 %! Nå! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvor mange universiteter er det i Norge? VRÆÆÆL, support!! 10 %! Nå! Ja, men nå er ikke B|Real her, og han orker vel ikke å lese det heller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 /[etallica' date=13/06/2005 : 22:18] Hvor mange universiteter er det i Norge? VRÆÆÆL, support!! 10 %! Nå! Ja, men nå er ikke B|Real her, og han orker vel ikke å lese det heller? Jeg trodde du var big tøff fyr som ikke brydde seg jeg Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Min eneste warn: Sagt etter 13 smileys på rad, deretter 4 smileys spredt rundt i innlegget : "Dette er IKKE overdreven bruk av smilyes. !!! Nå kutter det hele tiden igjen. Braaaaaaaaahhhhhhhhh! " Noen som har noen morsomme warn-logs eller? *lese www.hw.no med www.odalizer.com* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg