Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
V e t L e | sier:

hva har du gjort i dag da?

hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger  og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter sier:

litt forskjelig

V e t L e | sier:

Ok, kult..

V e t L e | sier:

hvor bor du, egentlig?

hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger  og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter sier:

samma det da

V e t L e | sier:

Jaja..

V e t L e | sier:

gammel er du, da?`

hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger  og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter sier:

14

hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger  og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter sier:

du a

V e t L e | sier:

13.. fyller 14 i november

 

Jeg nekter å tro at han er 14 år. Han kan jo ikke skrive grammatikk engang. :ermm:

Alle vet vel at det ikke heter 'hvi' men 'vi'

 

 

omg..

Lenke til kommentar
ahh, gleden av å være slem.. :love:

 

Joachim    says:

tro meg, jeg skal ødelegge hele uken din nå.

hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger  og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter says:

jeg plugger ut pc

Joachim    says:

da får du plugge ut mobilen din å.

5649608[/snapback]

 

:lol:

 

 

V e t L e | sier:

Du er ikke akkurat flink til å skrive..

hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger  og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter sier:

ikke du heller

V e t L e | sier:

eksempel?

V e t L e | sier:

Det heter ikke 'hvi'

V e t L e | sier:

det heter 'vi'

V e t L e | sier:

hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger  og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter

 

det er feil.

hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger  og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter sier:

når da hvor står det

 

OMG, han er så dum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...