Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
B|Real: Er ikke du hos 1881 no da? du kan vel "lett" finne han

5649140[/snapback]

*sukk*

 

Det var det å forstå hva kunden sier som er et helvette...

5649178[/snapback]

er SAAamisk så vAaanskeli å forstå?

 

samisk radio

Lenke til kommentar
Dakar deg, du kan jo kjøpe "hørselsforsterker"

5649200[/snapback]

*sukke tungt*

Det har jo ingenting med saken å gjøre når vedkommende i andre enden prater så fort at man ikke kan skjønne hva han sier og MÅ på død og liv rushe når han skal si etternavnet...

Les hva jeg skriver..

Lenke til kommentar

Til dere som kjeder dere, legg til -fjernet av moderator- på msn. Han er en liten drittunge, han liker å legge inn random personer på msn og kalle de stygge ting. Jeg har nå begynt et raid mot han, og skal få så mange personer til å ødelegge uken/livet hans.. :)

 

En av hans kommentarer, noe som også er ukens rebus; Hva mener han egentlig?

"hvi dro til lifjell og sto på slalom det hvar dritt gøy tryna mange ganger og hvar sammen med lars gøran jeg hoppet 6 meter says:

vi er milionærer så jævelig dritti ut

 

EDIT av moderator - Å legge ut personlige e-postadresser og be andre om å gjøre livet surt for de er ikke noe vi gjør på forumet. Jeg har slettet e-postadressen, og ber deg legge denne "drittungen" til "ignore"-listen på MSN om han irriterer deg så sterkt.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Til dere som kjeder dere, legg til -fjernet av moderator-. Han er en liten drittunge, han liker å legge inn random personer på msn og kalle de stygge ting. Jeg har nå begynt et raid mot han, og skal få så mange personer til å ødelegge uken/livet hans.. :)

5649423[/snapback]

 

Du har i allefall kommet til riktig sted.... :innocent:

 

EDIT av moderator - Endret sitat, så det passer med posten som siteres

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...