Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mohahahahahaha :devil:

Jeg jagde tordenværet på flukt!

 

Forresten fikk ikke tid til å quote det i sted, men hvertfall:

Bekjente av de involverte i mopedulykken satt mopedene i stand igjen allerede før ambulansen kom til stedet.

Virka litt sprøtt at det var det første de gjorde liksom...

 

Preben the Brave :grin:

Preben the Brave liker ikke å havne nederst på sider, og kanskje ikke bli sett :hrm::p

 

@B|Real: Hvorfor ga du han advarsel nå? En hel haug med folk har brudt regelen mer høylytt enn det der...

Lenke til kommentar
@B|Real: Hvorfor ga du han advarsel nå? En hel haug med folk har brudt regelen mer høylytt enn det der...

Fordi jeg leser ei SO lengere en når jeg selv er online og får ikke med meg hva som skjer.

Men når man tydelig går inn hit bare for å reklamere og aldri bruker threaden til vanlig så kan man ha det så godt.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor DVD-2000 i Oslo er og som har vært der inne der før?

Oslo Spektrum er det røde, Oslo City det blå og DVD 2000 ligger langs den grønne stripa. Godt utvalg og rimelige priser til Norge å være.

 

Det de ikke har, skaffer de kjapt på import. For eksempel Season 1 av MacGyver... :love:

Lenke til kommentar

Er lei meg. Jeg vil ha K750i og nå har madammen den og hun er i oslo å har det artig mens jeg er hjemme og kjeder ræva av meg, jobber og vente på at jeg skal få de HELVETTES pengene fra banken. Har hun ikke sett på det i morra så skal jeg gå å henge meg.

Jeg vil også være en annen plass og ha det artig. Brodern drar på festival til sverige i morra..og her sitter jeg. Uten bil, pappa har den i harstad...jo god pulende sommer sa jeg.

Lenke til kommentar
@B|Real: Hvorfor ga du han advarsel nå? En hel haug med folk har brudt regelen mer høylytt enn det der...

Fordi jeg leser ei SO lengere en når jeg selv er online og får ikke med meg hva som skjer.

Men når man tydelig går inn hit bare for å reklamere og aldri bruker threaden til vanlig så kan man ha det så godt.

*host, hark*

Syk PC sad.gif

*/host, hark*

Hmm, rettferdig?

Neeei :!:

EDIT: Det andre innlegget som ble qouta uten navn var i so4.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...