Dorian Gray Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Support er ikke lov, Bundy. Derfor fikk godgutten vår 10%. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk bjaa... ------- http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280710 Dude! Søk profesjonell hjelp, noe... Liker ikke helt det jeg ser. Whatever you think, it's not worth it! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Takk bjaa... ------- http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280710 Dude! Søk profesjonell hjelp, noe... Liker ikke helt det jeg ser. Whatever you think, it's not worth it! Noh shit...har blitt nedringt av folk som skulle ha nr til netcom sin kundeservice, sikkert sattover 50 stykk dit i dag o_O Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk bjaa... ------- http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280710 Dude! Søk profesjonell hjelp, noe... Liker ikke helt det jeg ser. Whatever you think, it's not worth it! Noh shit...har blitt nedringt av folk som skulle ha nr til netcom sin kundeservice, sikkert sattover 50 stykk dit i dag o_O Øh...? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Øh...? Opplysningen 1881...mofo Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Øh...? Opplysningen 1881...mofo :!: Jeg og har lyst på sånn jobb.. sitte å daffe hele dagen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Øh...? Opplysningen 1881...mofo Jo, så klart, men var ikke akuratt det jeg kommenterte i innlegget du quotet. ... mofo. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Daffete arbeidere på opplysningen blir ikke belønnet når Joachim trenger et respektabelt sushi-sted, og ikke vet hva et ikon er. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Daffete arbeidere på opplysningen blir ikke belønnet når Joachim trenger et respektabelt sushi-sted, og ikke vet hva et ikon er. Ha-ha! Vet du ikke hva et ikon er? (jo, jeg kjenner til historien.) Lenke til kommentar
paroa Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Daffete arbeidere på opplysningen blir ikke belønnet når Joachim trenger et respektabelt sushi-sted, og ikke vet hva et ikon er. Det var vel damen i den andre enden som ikke visste hva ikon var? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jo, så klart, men var ikke akuratt det jeg kommenterte i innlegget du quotet. ... mofo. Kjeften på deg Jo ja Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kommer enda ikke over at en som jobber med det dataprogrammet må spørre meg hva som menes med "trykk på ikonet for å velge bedrift" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Angående 1881, det er morsomt og ringe tull dit. En kompis av meg ringte spurte etter en stund "skal vi ha telesex???" Gjett hva han fikk tilbake. "Jeg sitter med handa i buksa allerede". Genialt. EDIT: glemte noe Endret 13. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Man får en del rare hendvendelser ja En som ringte å spurte etter nr til Johnny Bravo Var faktisk en i norge som het det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Man får en del rare hendvendelser ja En som ringte å spurte etter nr til Johnny Bravo Var faktisk en i norge som het det Du skal bare vite at hvis jeg ringer dit igjen så skal jeg legge på hvis en med en like rar dialekt som meg tar telefonen. EDIT: Jeg har alså bare ringt en gang selv. Men resten har jeg bare hørt på og fnist i bakgrunn. Endret 13. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Torden! Forresten edit: Får vel skru av PCen Endret 13. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hmm.. tror dette er første gang jeg bare har klint huet i tastaturet og sovna Men faen så digg det var, hvis man ser bortfra at jeg har endel merker i panna. Jeg har merker etter pilene til F og J i panna, pluss omrisset av et dusin knapper... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) heihei. fant ikke no sted å spørre om dette, så gjør det bare i siste ordet:) jeg leste netopp på programmer.no at det "trolig blir utviklet en SUPERORM" av noen tapere som heter HellBot. hva er dette for noe dritt? Jeg må bare vite, hvem lager virus? åssen? og hva har fått dem til å gjøre det? Det er sikkert vanskelig å svare, men holder med noen artige spekulasjoner, men helst ikke : fordi de er tapere. Endret 13. juni 2005 av JamesT^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 heihei. fant ikke no sted å spørre om dette, så gjør det bare i siste ordet:) jeg leste netopp på programmer.no at det "trolig blir utviklet en SUPERORM" av noen tapere som heter HellBot. hva er dette for noe dritt? Jeg må bare vite, hvem lager virus? åssen? og hva har fått dem til å gjøre det? Det er sikkert vanskelig å svare, men holder med noen artige spekulasjoner, men helst ikke : fordi de er tapere. Hvis du leste det på programmer.no så har de en link til "diskuter artikkelen". Benytt den du Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Mohahahahahaha Jeg jagde tordenværet på flukt! Forresten fikk ikke tid til å quote det i sted, men hvertfall: Bekjente av de involverte i mopedulykken satt mopedene i stand igjen allerede før ambulansen kom til stedet. Virka litt sprøtt at det var det første de gjorde liksom... Preben the Brave Endret 13. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg