Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Haha, nå begynner jeg å få litt taket på det med munnharpe  :ermm: Har faktisk spillt inn litt lyder som ja, kan identifiseres som munnharpelyder. Jeg har spillt dem inn ved hjelp av mitt litt dårlige logitec-headset og windows egen lydopptaker. Altså ikke rare kvaliteten. Uansett, dere finner den under vedlegg.

5643022[/snapback]

 

Talent... :fun:

5643030[/snapback]

*Humre* Ja ikke sant. Jeg kan jo melde meg rett inn i Norges Munnharpe Forbund jeg. :roll: Ja, det finnes et forbund i Norge for munnharpespillere :love:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg miseunner deg virkelig B|Real....  :thumbup:

5642770[/snapback]

Takker....

 

 

 

 

 

 

Og andre som har lyst til å diskutere reglene til denne threaden kan ta det via meg over PM eller andre metoder og ikke i threaden. Det står klart og tydelig hva som er lov og ikke lov.

Skogli: Ikke skyt av deg foten selv nå...du er på god vei.

Lenke til kommentar
Jeg miseunner deg virkelig B|Real....  :thumbup:

5642770[/snapback]

Takker....

 

 

Og andre som har lyst til å diskutere reglene til denne threaden kan ta det via meg over PM eller andre metoder og ikke i threaden. Det står klart og tydelig hva som er lov og ikke lov.

Skogli: Ikke skyt av deg foten selv nå...du er på god vei.

5643226[/snapback]

Hehe. Jeg sier det slik som reglene vil ha det til. :)

Men greit, jeg skal gi meg.

Litt kan vi strekke oss ;)

Lenke til kommentar
Blæh, denne diskusjonen kommer ingen vei uansett. Det jeg vil frem til er bare at denne tråden er litt mer fri enn vanligt og om man skriver litt l33t gjør ikke det noe ;)

5642657[/snapback]

Jo det gjør noe for skriftspråket på dette forumet er NORSK eller annet skandinavisk språk, eller engelskl and that's it.

 

 

Dette er en mye mer fri tråd som jeg sa, her sitter tilogmed moderatorer og snakker om ting de ulovlig laster ned på nett ;)

5642567[/snapback]

Hvem har sagt at man sitter å laster ned noe som helst her?

Lenke til kommentar
Blæh, denne diskusjonen kommer ingen vei uansett. Det jeg vil frem til er bare at denne tråden er litt mer fri enn vanligt og om man skriver litt l33t gjør ikke det noe ;)

5642657[/snapback]

...eller annet skandinavisk språk, eller engelskl and that's it...

 

5643268[/snapback]

Ok, bøyer meg i støvet til evt. personer :)

Lenke til kommentar
hei, hvor er det blitt av Lyd & bilde forumet :scared:

borte fra den lista!

5643342[/snapback]

Byttet navn til Kultur

5643352[/snapback]

 

takk.ble helt redd jeg :ermm:

5643367[/snapback]

 

merker betraktelig nedgang i aktivitene på audio avdelinga etter denne omstokking.. :(

 

blir for teit at audio skal ligge under musikk. burde isåfall vært omvendt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

huff noveller er noe herk... ser det ut som jeg har peiling på hvordan det er å være ung? :cry:

 

hørte dere det? det var lyden av min hardt jobbede 5'er i norsk skriftlig som raste til ruiner

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...