Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:s

 

Ble oppringt av et utenlandsk nummer nå. Er ei dame som sier; Congratulations, you have just won a free cruise tour. Press the 9 key to claim your price.

 

Trykker på 9, og det begynner å ringe. Så er det ei ny dame som spør om navnet mitt, og om jeg er over 21. Er ikke det sier jeg, også legger a på :/

 

 

Alt fåregår på engelsk og greier, hva var dette for no?

Lenke til kommentar
:s

 

Ble oppringt av et utenlandsk nummer nå. Er ei dame som sier; Congratulations, you have just won a free cruise tour. Press the 9 key to claim your price.

 

Trykker på 9, og det begynner å ringe. Så er det ei ny dame som spør om navnet mitt, og om jeg er over 21. Er ikke det sier jeg, også legger a på :/

 

 

Alt fåregår på engelsk og greier, hva var dette for no?

Sikkert noen som vil svindle deg... Skjer jo hele tiden på internett, så nå har man tenkt til å begynne å spame telefoner også...

Lenke til kommentar
/[etallica' date=13/06/2005 : 10:52] *Plystre*

*Teste*

 

Ja, da var alle bøkene levert inn, og jeg følte meg 10kg lettere på vei hjem, enn da jeg dro

til skolen (bokstavelig talt :grin: )

 

Til den som sendte inn en "klage" på en skrivefeil jeg hadde, tusen takk. (Er litt nøye på å skrive riktig).

 

Hilsen Preben-gutten

 

edit: hmm, det gikk :hmm:

edit2: Men når jeg redigerte gikk det skeis :hm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

13.06.05 Problemer med mobilnettet

Det kan ta dagen i dag før problemene er løst, og våre kunder igjen kan benytte tjenestene som normalt.

SMS-tjenesten er tatt ned for å lette kapasiteten til taletrafikken. Kunder som forsøker å sende SMS, får feilmelding. 80 prosent av samtalene er vellykket. Det er ikke problemer med å ringe kunder med Telenor-abonnement eller fasttelefon. En del av samtalene til NetCom går også igjennom.

 

Så. ja. Det er litt dødt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...