Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Sier du dette bare fordi de er vennene dine eller?

Jeg skal innrømme jeg, at jeg har venner som nok ikke kommer til å få seg noe på en stund. Sånn når de er ute på barer, ol.

 

Nei, jeg er ikke den typen venn du. Mine venninner har ikke noen problemer whatsoever med å få seg noe, og ingen av dem er seksuelt frustrerte for å si det sånn. ;)

 

Hvis det virker sånn så er det ikke meningen, average jenter ute på bye er helt greie jenter. Helt ålreit greie jenter, ikke over-pene, ikke overdimensjonalt stygge.

Jeg mener average jenter på byen, på BYEN. Da man gjerne har på seg litt mer sminke enn når man går på Rema 1000 og handler melk og ost.

5638950[/snapback]

 

Da har du og jeg litt forskjellige syn på average jenter. Average jenter for meg er søte jenter, de er ikke driiitdigge, men søte og absolutt knullbare. Man får ikke sjokk når de tar av seg sminken og de har heller ikke noe junk in the trunk, det er bare det at de er litt mindre digge enn de andre i sin vennegjeng, derfor blir de prioriert på en helt annen måte.

 

fredrikrb: Jeg fornærmer dem aldeles ikke, sier bare at mine venninner ikke er en av dem.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vi ikke en fysikktråd noe sted? :mrgreen:

 

AnAnAs, dine venninner er mine andrevalg. Uansett. Bare sånn for at de er det. Du tok feil.

5638988[/snapback]

 

Jo, men kan tenke meg Erlend og LarsP foretrekker å diskutere det her allikevel for å vinne diskusjoner :p

 

LarsP er forresten blant de smarteste personene jeg vet om. Eller... "Smart" er kanskje ikek ordet. Han har et lynende raskt intellekt?

 

Gratulerer med dagen igjen, btw :fun:

Lenke til kommentar
Men hvor har du fått det fra? det med at det er mer jenter enn gutter? Sist jeg sjekka, så har antall fødsel av gutter gått ned konstant siden midten av 90-tallet.

5639017[/snapback]

Det står jo at gutter SNART er i mindre tall. Det betyr vel ikke at de er i det nå? Eller har jeg missforstått?

Lenke til kommentar
håper virkelig ikke.

 

Men hvor har du fått det fra? det med at det er mer jenter enn gutter? Sist jeg sjekka, så har antall fødsel av gutter gått ned konstant siden midten av 90-tallet.

 

Se her og her.

5639017[/snapback]

 

Det står jo SNART i mindretall.

 

Rxj0n, når katten er borte danser musene på bordet.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Hva faen?

 

Jeg er borte i nøyaktig 2 timer, og da er det full fanskap med puling, fysikk og  kromosomer?

5639039[/snapback]

 

Kan ikke si at du utmerket deg bedre da du var her :!:

Lenke til kommentar
Men hvor har du fått det fra? det med at det er mer jenter enn gutter? Sist jeg sjekka, så har antall fødsel av gutter gått ned konstant siden midten av 90-tallet.

5639017[/snapback]

Det står jo at gutter SNART er i mindre tall. Det betyr vel ikke at de er i det nå? Eller har jeg missforstått?

5639034[/snapback]

du har missforstått.

Lenke til kommentar
Men hvor har du fått det fra? det med at det er mer jenter enn gutter? Sist jeg sjekka, så har antall fødsel av gutter gått ned konstant siden midten av 90-tallet.

5639017[/snapback]

Det står jo at gutter SNART er i mindre tall. Det betyr vel ikke at de er i det nå? Eller har jeg missforstått?

5639034[/snapback]

du har missforstått.

5639053[/snapback]

 

Jeg ser ikke poenget ditt, frøken. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...