Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, har mange average og pene venninner og to-tre stygge, det er ikke en kveld ute på byen de ikke får seg noe for å si det sånn. Og her er det ikke snakk om stygge gutter, men drop dead gorgeous mannebein (selv om det selvfølgelig også er mange stygge som prøver seg). Jenter får seg good shit hvis de vil, sånn er det bare.

5638778[/snapback]

Joda, men da har de jo gjerne blitt avslått av noen drop dead gorgeous jenter som er så fine at de kunne vært med i Miss World uten problemer. Men de skal jo hjem og knulle typen sin, så der får de ikke noe napp. Da hopper de guttene på de average jentene, og da er de jo så desperate at den pulserende pikken almost borere seg igjennom den nyvaska buksa som han kjøpte i forrige uke, som han hadde tenkt ville passe til akkurat dette; Oppsjekking av svette-våte, dansende jenter. Han fikk jo bare sååå fin rumpe i speilet i butikken. Og da tenkte han jo at en eller annen fin jente bare MÅTTE være med han hjem den kvelden. Men når det ikke ble en fin jente, så ble det en jente. Dette angrer han selvfølgelig på neste morgen, da han våkner med henne ved siden av seg. Hun ahr fått av seg all sminken som fikk henne til å se "sånn helt grei" ut. Da vil han bare tygge av seg den armen som denne jenten ligger på og stikke. At average jenter får seg noe, skjer bare i fylla.

 

Nei, jeg tror ikke på den teorien at alle jenter får seg noe. sorry meg!

Lenke til kommentar
Nei, jeg tror ikke på den teorien at alle jenter får seg noe. sorry meg!

5638860[/snapback]

Siden du ikke tror på det, har du tydeligvis ikke opplevd det selv. Har ikke noen bevis, men hvis du hadde bodd i Oslo hadde du helt klart vært enig.

 

EDIT: Dessuten er aldri venninnene mine andrevalget til gutten, jeg har ikke så tapervenner at de tar til takke med å være nr 2 in line. Man går da vel for faen ikke på restene til folk!

 

Btw: VIL HA!

 

En ting til: Eline, er average jenter for deg stygge? Virker sånn pga måten du ordlegger deg på. Average jenter er jo helt greie, søte jenter ikke stygge jenter.

 

Hun ahr fått av seg all sminken som fikk henne til å se "sånn helt grei" ut. Da vil han bare tygge av seg den armen som denne jenten ligger på og stikke. At average jenter får seg noe, skjer bare i fylla.

Average jenter ser jo ikke stygge ut uten sminke, da er de jo ikke average lenger ...

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hun har fått av seg all sminken som fikk henne til å se "sånn helt grei" ut. Da vil han bare tygge av seg den armen som denne jenten ligger på og stikke.

 

vel. du sier noe der, samtidig ikke.

 

Saken er at du tror at hvis vi ser jenter uten sminke så løper vi hver sin vei med alle klærne under den ene armen og sko i den andre. Feil. Fordi det finnes slike gutter som ikke bryr seg om sminke. Jeg personlig gir faen. Betegnelsen "Pen" er relativ, noe som betyr at du kan se "pen" ut med sminke og fine klær, OG at du kan se "Pen" ut med kosebukse og t-shirt. En kan være pen på begge måter.

 

Om en drar til byen for å sjekke opp damer som er fiffa opp til de grader og har på seg like mye sminke som Britney Spear, "får seg noe", og våkner dagen etter med

den styggeste dama ever
, så er det dem sin feil. De har gått med på det med feil forhåpninger.
Lenke til kommentar
Sjangse for gutter å "få seg noe"

sjangse for jenter å "få seg noe"

5638864[/snapback]

Jenter. Det er undertall av jenter i verden. Da blir det overtall av kåte gutter. Så den matte-regningen er ganske enkel

 

Siden du ikke tror på det, har du tydeligvis ikke opplevd det selv. Har ikke noen bevis, men hvis du hadde bodd i Oslo hadde du helt klart vært enig.

Jeg har ikke sett det, men ønsker virkelig å se det. Skal virkelig se etter neste gang jeg er i Oslo.

 

Jeg lurer også på noe... du sier hvem som helst, når som helst, hvor som helst.

Og så sier du at det er i Oslo dette er. Men hva med Stavanger, Bergen, Trondheim, Volda, Ørsta, Gjerdrum, Finnmark, Svolvær og alle andre steder i landet? Har du glemt de?

 

EDIT: Dessuten er aldri venninnene mine andrevalget til gutten, jeg har ikke så tapervenner at de tar til takke med å være nr 2 in line.

5638866[/snapback]

Sier du dette bare fordi de er vennene dine eller?

Jeg skal innrømme jeg, at jeg har venner som nok ikke kommer til å få seg noe på en stund. Sånn når de er ute på barer, ol.

 

En ting til: Eline, er average jenter for deg stygge? Virker sånn pga måten du ordlegger deg på. Average jenter er jo helt greie, søte jenter ikke stygge jenter.

 

 

[/qoute]

Hvis det virker sånn så er det ikke meningen, average jenter ute på bye er helt greie jenter. Helt ålreit greie jenter, ikke over-pene, ikke overdimensjonalt stygge.

 

Average jenter ser jo ikke stygge ut uten sminke, da er de jo ikke average lenger ...

[/qoute]

Jeg mener average jenter på byen, på BYEN. Da man gjerne har på seg litt mer sminke enn når man går på Rema 1000 og handler melk og ost.

Lenke til kommentar
Hva veier mest av 1kg bly og 1kg fjær?

5638880[/snapback]

Hvis man tenker realtivt sett så er det 1kg bly fordi det tar mindre plass en 1kg fjær

 

(måtte bare kverulere litt)

5638907[/snapback]

Hæææææ?

5638932[/snapback]

 

Enig med Larsp, wtf? :hmm:

 

Hvis du skal tenke sånn, så må jeg føye på at 1kg bly har mye mindre overflate, altså vil den trekke lettere ned mot bakken, i motsetning til 1kg fjær, som nærmest vil flyte i lufta i forhold.

 

Hvor skal du hen? :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...