Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enda ett bevis på at alle chix får seg whoever, whereever, whenever. -_-

5638368[/snapback]

Bullshit! Det er virkelig ikke sant.

Hvorfor er det ikke sant?

Aldri sett at en jente, samme hvor stygg og feit hun er, ikke får seg noe. Til og med pene gutter har ikke standard ;)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ikke sant?

Aldri sett at en jente, samme hvor stygg og feit hun er, ikke får seg noe. Til og med pene gutter har ikke standard  ;)

5638752[/snapback]

Har du sett ei jente som har et average utseende som knipser med fingerene og så knuller hun på lokalets deiligste gutt?

Tell me if you have, for det vil jeg se og ;)

Lenke til kommentar
Har du sett ei jente som har et average utseende som knipser med fingerene og så knuller hun på lokalets deiligste gutt?

Tell me if you have, for det vil jeg se og ;)

5638766[/snapback]

Jepp, har mange average og pene venninner og to-tre stygge, det er ikke en kveld ute på byen de ikke får seg noe for å si det sånn. Og her er det ikke snakk om stygge gutter, men drop dead gorgeous mannebein (selv om det selvfølgelig også er mange stygge som prøver seg). Jenter får seg good shit hvis de vil, sånn er det bare.

 

Steffy: Jeg mener det er sant til en viss grad. Aldri sett noen av mine venninner fått noe avslag akkurat, heller motsatt.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

enda ett bevis på at alle chix får seg whoever, whereever, whenever. -_-

5638368[/snapback]

Bullshit! Det er virkelig ikke sant.

Hvorfor er det ikke sant?

Aldri sett at en jente, samme hvor stygg og feit hun er, ikke får seg noe. Til og med pene gutter har ikke standard ;)

5638752[/snapback]

 

Det er fordi vi går etter det indre det. :thumbup:

 

 

 

 

 

 

(yeah right :whistle: )

Lenke til kommentar
Som fasiten (aka guiden min) forklarer, så kan alle få seg noe. Det han sa var at enhver jente kan få hvem som helst, når som helst, hvor som helst. Noe som ikke stemmer.

5638771[/snapback]

Seff. Jern-Erna får seg vel noe en gang i blandt hun og. Men ikke med hvem som helst, når som helst, hvor som helst. Det kan du virkelig ikke påstå?

Lenke til kommentar
Seff. Jern-Erna får seg vel noe en gang i blandt hun og. Men ikke med hvem som helst, når som helst, hvor som helst. Det kan du virkelig ikke påstå?

5638785[/snapback]

Det er jo nettopp det jeg sier ikke stemmer. :ermm:

Det han sa var at enhver jente kan få hvem som helst, når som helst, hvor som helst. Noe som ikke stemmer.

VI ER ENIG HER FFS!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...