Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La merke til dem.. guffen?

 

Syns nå uansett at slikt er for dumt for unger å spøke med.

5634720[/snapback]

 

Unge og unge, du.. Takk for at du ødela litt, kunne vel heller vært glad på mine vegne enn å henge deg opp i bagateller >.<

 

Var faktisk Dahle som introduserte meg for den, da jeg fikk kjæreste i fjor, altså ved alderen 14 år, så skyld på ham :p

Lenke til kommentar

Greit greit.

 

*spole tilbake*

Swootsie ;)

 

Skal på kino og se Fun with dick and Jane, jeg :)

 

Filmen er ikke så viktig, men er mulig det "blir no" :!:

5634705[/snapback]

Kult! Jim Carrey er en av mine favoritter. Jeg har dog hørt at dette er en dårlig film til han å være, så ikke forvent for mye.

 

Blir no?.. høhø.. Ikke glem beskyttelse da :thumbs:

 

 

 

Var jeg flinkere nå?

Lenke til kommentar
Greit greit.

 

*spole tilbake*

Swootsie ;)

 

Skal på kino og se Fun with dick and Jane, jeg :)

 

Filmen er ikke så viktig, men er mulig det "blir no" :!:

5634705[/snapback]

Kult! Jim Carrey er en av mine favoritter. Jeg har dog hørt at dette er en dårlig film til han å være, så ikke forvent for mye.

 

Blir no?.. høhø.. Ikke glem beskyttelse da :thumbs:

 

 

 

Var jeg flinkere nå?

5634746[/snapback]

 

Jeez, det der var bare dumt..

Lenke til kommentar
nja. Satt meg heller med en Go' Morgen yoghurt av typen Melon.

Litt anderledes enn Skogsbæren som jeg er så vant til, men det funker

5634791[/snapback]

Sitter og spiser skogsbæryoghurt selv, hvordan kan du oppgi den til fordel for vond GM-yoghurt? Jaja, sleng over skogsbær til meg da ;) Drømte at pappa fikk ett års forbruk av skogsbæryoghurt av den norske stat da han flyttet til Norge. :p

Lenke til kommentar
Drømte at pappa fikk ett års forbruk av skogsbæryoghurt av den norske stat da han flyttet til Norge.  :p

5634800[/snapback]

 

You did what? :lol:

 

Lol, best drøm, da :fun:

Husker ikke nattens morsomheter, men var sikkert noe like kjedelig som vanlig.. Dra til verdensrommet for egen maskin og tilbake.. :!:

Lenke til kommentar
nja. Satt meg heller med en Go' Morgen yoghurt av typen Melon.

Litt anderledes enn Skogsbæren som jeg er så vant til, men det funker

5634791[/snapback]

Sitter og spiser skogsbæryoghurt selv, hvordan kan du oppgi den til fordel for vond GM-yoghurt? Jaja, sleng over skogsbær til meg da ;) Drømte at pappa fikk ett års forbruk av skogsbæryoghurt av den norske stat da han flyttet til Norge. :p

5634800[/snapback]

Jeg byttet i dag med god selvfølelse til Melonyoghurt av denne grunn: i kantina her har de vanligvis akkurat det jeg skal ha, men meieriet har ikke vært på leveranse enda.. Kun derfor. Ellers er det skogsbæryoghurt hver eneste dag, så jeg har ikke syndet for meget :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

ble hveteboller med rosiner på meg :) nettopp vært hos legen å fått høre at jeg er alt for annspent, men vi tok sånn cøliaki-ting test bare for å være sikker. (slem mage)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...