Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Filmer lyger, eller så er du jævla desperat.

5633048[/snapback]

Jeg syns ikke franske jenter er så veldig pene, ikke greske heller. Når jeg var på en gresk øy for litt over et år siden så så jeg en gresk jente/dame med mer hår på magen og ryggen enn det jeg har på hodet. Og da snakker vi mørkt, mørkt hår, i den glippen mellom t-skjorten hennes og buksen :sick:

Lenke til kommentar
Filmer lyger, eller så er du jævla desperat.

5633048[/snapback]

Jeg syns ikke franske jenter er så veldig pene, ikke greske heller. Når jeg var på en gresk øy for litt over et år siden så så jeg en gresk jente/dame med mer hår på magen og ryggen enn det jeg har på hodet. Og da snakker vi mørkt, mørkt hår, i den glippen mellom t-skjorten hennes og buksen :sick:

5633100[/snapback]

Da er latinoer å foretrekke :love:

Lenke til kommentar
Filmer lyger, eller så er du jævla desperat.

5633048[/snapback]

Jeg syns ikke franske jenter er så veldig pene, ikke greske heller. Når jeg var på en gresk øy for litt over et år siden så så jeg en gresk jente/dame med mer hår på magen og ryggen enn det jeg har på hodet. Og da snakker vi mørkt, mørkt hår, i den glippen mellom t-skjorten hennes og buksen :sick:

5633100[/snapback]

 

Det inntrykket jeg òg hadde.

Lenke til kommentar
Filmer lyger, eller så er du jævla desperat.

5633048[/snapback]

Jeg syns ikke franske jenter er så veldig pene, ikke greske heller. Når jeg var på en gresk øy for litt over et år siden så så jeg en gresk jente/dame med mer hår på magen og ryggen enn det jeg har på hodet. Og da snakker vi mørkt, mørkt hår, i den glippen mellom t-skjorten hennes og buksen :sick:

5633100[/snapback]

Hahahahaha.

Har en halvt gresk halvt norsk jente her nede, paa samme skole som meg. Hun er ikke veldig pen, og er svaert haarete til aa vaere 16, naar jeg tenker over det.

Lenke til kommentar
Føler meg som permie-nerden her jeg sitter, med to stasjonære og fire laptoper spredd rundt på "gutterommet". Isj.

5632955[/snapback]

 

Umm kan godt ta de jeg?

5633135[/snapback]

Har fått unna en av dem nå (pappas). Får jeg unna lillebrors også snart, sitter jeg jo "bare" igjen med noen få. Kan kanskje finne frem powerbooken. Men jeg hater rot, og det rommet mitt ser ut som nå representerer en god del ting jeg ikke liker. Nei takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...