Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Napoleon Dynamite for tredje gang nå. Gud for en genial film, morsomme folk, fint sted osv <3

5629452[/snapback]

 

Det forstår jeg meg ikke på. De som lagde den må være helt åndsfraværende, kanskje den mest kjedelige, idiotiske og mest meningsløse filmen mine øyner noen gang har beskuet. :ermm:

Lenke til kommentar
Så Napoleon Dynamite for tredje gang nå. Gud for en genial film, morsomme folk, fint sted osv <3

5629452[/snapback]

 

Det forstår jeg meg ikke på. De som lagde den må være helt åndsfraværende, kanskje den mest kjedelige, idiotiske og mest meningsløse filmen mine øyner noen gang har beskuet. :ermm:

5631374[/snapback]

 

Bitch, please...

Lenke til kommentar
Noen som har sett den nye versjonen av The Pink Panther forresten?

5631393[/snapback]

den med beyoncey?

 

sikkert et mesterverk.

5631452[/snapback]

Å følge i Peter Sellers fotspor er vel som å hoppe etter Wirkola, så regner ikke med den kan sammenlignes (spesielt ikke siden Steve Martin har hovedrollen), men Beyonce gjør seg jo på lerretet da ;) Også er vel ikke Jean Reno noen dårlig skuespiller heller. Er flere gode navn på listen der.

Får avrapportere om hvordan den er i morgen. Tenkte jeg skulle se den i kveld.

 

EDIT: Bedre nå Vegard_? :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lillebrødre sucks! hater dere alle sammen :mad:

nei ok..kanskje bare min da!

5631996[/snapback]

 

Jeg ville gjerne hatt en lillebror/storebror å sloss med. Har aldri hatt det, lillebroren min er 7 år yngre. Kan ikke akkurat slåss med ham :D

 

(Har bare 7 søsken da, med hele, halve og stesøsken) :p

Lenke til kommentar

Ikke faen. Vi har null likestilling i huset mitt. 3 jenter og 1 gutt. Kem får alltid viljen sin tror du? Kem har alt teknologisk utstyr fritt til disposisjon og 2 stuer ?

 

Akkurat no e det meg som må sitte inne på rommet mitt og kjede vettet av meg og gå glipp av alle yndlingsprogrammene mine fordi han vil ha stuen for seg sjøl. Faren min klikker om ikke lillegutten hans e fornøyd :roll:

 

Edit: funker ikke å banke han. Gutten sladrer, griner og henter pappa'n sin :hrm:

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...