Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hvor er alle sammen?

Det er jo stille som graven her.

5630122[/snapback]

Sover ut rusen eller er på jobb eller andre søndagslige gjøremål.

5630183[/snapback]

 

Er nok "andre søndagslige gjøremål" det går i her. Søndagslige gjøremål for meg er egentlig det samme som hverdagslige gjøremål, består stort sett av å sitte på ræva foran PCen og "nerde".

 

("Nerde" består som regel av å prate med påloggede venner på msn/irc, brenne dvder, kode php o.l.) ;)

Lenke til kommentar
Hvor er alle sammen?

Det er jo stille som graven her.

5630122[/snapback]

Sover ut rusen eller er på jobb eller andre søndagslige gjøremål.

5630183[/snapback]

 

Er nok "andre søndagslige gjøremål" det går i her. Søndagslige gjøremål for meg er egentlig det samme som hverdagslige gjøremål, består stort sett av å sitte på ræva foran PCen og "nerde".

 

("Nerde" består som regel av å prate med påloggede venner på msn/irc, brenne dvder, kode php o.l.) ;)

5630489[/snapback]

Pff, du sitter og sniffer pakker fra fbi. Du sitter vel i en van rett ved hovedkontoret dems.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Pff, du sitter og sniffer pakker fra fbi. Du sitter vel i en van rett ved hovedkontoret dems.

5630540[/snapback]

 

HYSJ! :realmad:

 

Alltid skal du avsløre de store aksjonene våre!

 

EDIT: Nå blir det ikke no 50/50 på deg, får nøye deg med 80 til meg og 20 til deg! :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Ammagad!! Fikk en openbaring! De orginale sms-språk skriverene har brukt SE, så skifta til nokia. "sån at mn skrivr sån", fordi det er vanskelig og sette seg inn i nokia igjen, fordi, ungdommen er lat. Så har alle fjortisvennene syntes det var kult, og effektivt, for og få mer i en tekstmeldning

 

Begynt med sms-språk nå når jeg bruker nokia :p

Tungvidte faenskap :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ammagad!! Fikk en openbaring! De orginale sms-språk skriverene har brukt SE, så skifta til nokia. "sån at mn skrivr sån", fordi det er vanskelig og sette seg inn i nokia igjen, fordi, ungdommen er lat. Så har alle fjortisvennene syntes det var kult, og effektivt, for og få mer i en tekstmeldning

 

Begynt med sms-språk nå når jeg bruker nokia :p

Tungvidte faenskap :wee:

5630604[/snapback]

 

Å skrive på mobil er jo generelt sett et helvete uansett da, liker å ha et tastetur med alle bokstavene på jeg :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...