Demonfudge Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ahhh, er sikkert på at tannlegen glemte klokka si inni kjeften min når hu trakk tanna. Gjør så sinnsykt vondt. Er jo 5 dager siden nå. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Jippi vi vant kampen i dag 3 - 0 Btw. kjedlig Lost episode det var nå da =/ Edit: Natta alle sammen Endret 12. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ahhh, er sikkert på at tannlegen glemte klokka si inni kjeften min når hu trakk tanna. Gjør så sinnsykt vondt. Er jo 5 dager siden nå. Sist jeg var hos tannlegen brukte hun ikke munnbind. Og hun blødde på fingeren, det festa hun et plaster på, og stappa hendene inn i munnen min uten å verken vaske seg eller ta hansker på Men hun trakk tanna mi uten at det gjorde vondt. Utenom hennes tydelige hygieneproblem var faktisk den tannlegeturen en positiv opplevelse ---- God natt, alle dere som fremdeles er våkne Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dumme NGT setter ned hastigheten vår til modem, bare fodri vi ikke betaler Går tilfeldigvis mandagens episode av "24" i reprise nå snart, eller var det bare reprise på tirsdag? Isåfall må noen si hva som skjedde... Hvis den _ikke_ går i reprise altså. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 *woo* Fy faen, da tror jeg at jeg hadde blitt litt irritert. Men men. Det å få 6 smertestillende tabletter er litt for lite. Får jo ikke sove om natta fordi det er vondt. Men nå skal jeg hvertfall (prøve) å få meg litt søvn. Natta! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Prøv å ha blindtarm opperasjon og alt du får når du reiser i fra trøndelag og til sortand er 2 stykk jævla paracet! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Blindtarmbetennelse Akk, for en tid. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Yes...eksamen i morgen. Noen andre som har samme sykdommen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 altså jeg må bare spørre, hva tenker dere på når dere ser denne logoen? helst litt seriøse svar. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noe hipt, kult noe. Kanskje et snowboardmerke, eller et kult klesmerke. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 altså jeg må bare spørre, hva tenker dere på når dere ser denne logoen? helst litt seriøse svar. Tenkte av en eller annen grunn på Dekkmann Fargene altså... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) altså jeg må bare spørre, hva tenker dere på når dere ser denne logoen? helst litt seriøse svar. Ei kringle. Bakreri logo eller.no Endret 12. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ok, høres bra ut. fargene er litt tilfeldig valgt i farta da så det er ikke så nøye. var bare redd for at folk skulle få litt for store pikk assosiasjoner, men ser heldigvis ikke sånn ut. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg tenker på smultringer og sjokolade. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Ei kringle. Bakreri logo eller.no Mhm....eventuelt Dekkmann sitt datterselskap som lager kringler.. Kringlemann. Hvorfor har jeg på følelsen at jeg er på jordet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 ok, høres bra ut. fargene er litt tilfeldig valgt i farta da så det er ikke så nøye. var bare redd for at folk skulle få litt for store pikk assosiasjoner, men ser heldigvis ikke sånn ut. Haha, kunne perhaps ha lignet på det hvis de strekene videre opp hadde vært litt lengere Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Haha, kunne perhaps ha lignet på det hvis de strekene videre opp hadde vært litt lengere Hysj da! Før du veit det har du fornærma gutten :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Tenker at det er logoen til et merke som lager skatesko. Ikke vet jeg hvorfor. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hehe, takker for svar her. mens jeg har dere her, hva med denne da, hvilken er best av disse to? dette blir siste support spam'n min. lover. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 hehe, takker for svar her. mens jeg har dere her, hva med denne da, hvilken er best av disse to? dette blir siste support spam'n min. lover. Du burde kanskje si hva logoen skal brukes til? Det er jo ganske vesentlig når man skal avgjøre hvilken som passer best.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg