Gjest Yoshi Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ser ikke på det som personhets, nei. Jeg er jo litt nerd. 5626497[/snapback] Ok, da synes jeg også det. 5626507[/snapback] Din jævel Neida Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Annbefaler alle som kommer innom SO4 å ta en titt på animasjonen min. Simen2k Tha A9m8or. Her er siden der vidunderet gjemmer seg. 5626471[/snapback] pft. I beat you any time. http://home.no/mangadbz/Animasjoner/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ser ikke på det som personhets, nei. Jeg er jo litt nerd. 5626497[/snapback] Ok, da synes jeg også det. 5626507[/snapback] Din jævel Neida 5626515[/snapback] Vegard_ er nerd. NEWSFLASH!! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Shikaru is teh animator! :o Sykeste! Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) pft. I beat you any time. http://home.no/mangadbz/Animasjoner/ 5626516[/snapback] Syns ikke de var like bra, min har flere detaljer og mye mer virkelighetssanne former. Hvilket prog. bruker du til å animere ihop? Og BTW: Üb3rg33ks0r Shikaru Shikaru is teh animator! :o Sykeste! 5626544[/snapback] Hva med min da? Endret 18. februar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg skal antakeligvis få fiksa meg et lysbord jeg skal lage i løpet av ferien. så skal jeg animere på den gamle tradisjonelle måten Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva med min da? 5626557[/snapback] Absolutt best. anytime! Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva med min da? 5626557[/snapback] Absolutt best. anytime! 5626581[/snapback] Takk for støtten. Jeg skal fortsette å utvikle mine überskills. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva med min da? 5626557[/snapback] Den var bare dum Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Hva med min da? 5626557[/snapback] Ubetalelig. Elsket den. Cows have a very high surface tension. Surface tension can be seen in water, in the way pond-skaters are able to skim across the surface of a body of liquid without sinking, and also in the way drops of water always tend towards spherical shape. In cows (and meat in general) the surface tension forces them to tend toward the shape of a cube. The forces at work in the cow are finely balanced, just allowing it to maintain cow-shape. However, if 2 cows should be allowed to touch each other, the surface tension will immediately force them to merge. This larger body of meat is unable to maintain its cow form against the surface tension forces now at work, and so will form a Cow Cube, or Cowube, pronounced “COWUUUUBE” with the mass of 2 cows. The seriousness of the implications of this phenomenon for the dairy industry, and the future of humanity, should not be underestimated. This Cowube, with its 2-cow mass, exerts enough gravitational force to suck in nearby cows of lower mass. As they touch the Cowube, they merge immediately with it, forming a Cowube of ever-increasing mass, exerting ever-increasing gravitational force on cows. Eventually, this vast and ever-growing cube of meat will implode under its own gravitational force, forming a singularity. This is why, as every astronomer knows, the surface of every black hole is always a cow. Centuries of conjecture over the reason for this flaw in the design of cows has recently been resolved with the discovery of the origin of the species. Rather than, as has previously been thought, a slow process of evolution, we now know that all animals were created by the Zoology Dragon. Unfortunately, we also know that the current Zoology Dragon is a bit shit. The previous Zoology Dragon, now long retired, was extremely successful, managing to populate Earth with big dinosaurs with lots of teeth. His successor has been attempting to create ever-more fearsome Terror Lizards since he took over the role, but has been almost completely unsuccessful, instead ending up with many small, furry and often defective products. Endret 18. februar 2006 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Den kvalifiserer til medlemsskap i deviantART den der? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er mange andre mye verre ting som tydeligvis gjør det. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Kan man kjede seg mer? I hele dag har jeg refreshet forumer og snakket med folk på msn! Hvor kjøper man brukbare liv? Endret 18. februar 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kan man kjede seg mer? I hele dag har jeg refreshet forumer og snakket med folk på msn! Hvor kjøper man brukbare liv? 5626753[/snapback] Velkommen til min verden Impetus90. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Kan man kjede seg mer? I hele dag har jeg refreshet forumer og snakket med folk på msn! Hvor kjøper man brukbare liv? 5626753[/snapback] Skru av pc'en og gjør noe annet...det er en begynnelse.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Kan man kjede seg mer? I hele dag har jeg refreshet forumer og snakket med folk på msn! Hvor kjøper man brukbare liv? 5626753[/snapback] Skru av pc'en og gjør noe annet...det er en begynnelse.. 5626775[/snapback] Støtter deg i den.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Impetus90: Ut med deg å begynn på stå på twintip. Det er gøy Kan man kjede seg mer? I hele dag har jeg refreshet forumer og snakket med folk på msn! Hvor kjøper man brukbare liv? 5626753[/snapback] Skru av pc'en og gjør noe annet...det er en begynnelse.. 5626775[/snapback] Ooh, kjekkasen-som-tror-han-vet alt!! Endret 18. februar 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Øy! Zeromac, B|Real tror ikke han vet alt, han vet det Impetus, liste for og få seg et liv: 1. Kvitt deg med internett/hele PCen 2. Dynk rommet ditt med bensin 3. Sett fyr på det og spring 4. Gå ut og møt "gjengen" 5. Heng med gjengen, du har tross alt ingen andre plasser å gå? Voila, et liv Disclamier: Tar ikke ansvar på skader som kan skje som følge av denne listen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Øy! Zeromac, B|Real tror ikke han vet alt, han vet det! 5626933[/snapback] Kjenner jeg duften av smisking med mod's? Jeg synes ikke at siden folk er mod's, så betyr det at de kan mer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Øy! Zeromac, B|Real tror ikke han vet alt, han vet det Impetus, liste for og få seg et liv: 1. Kvitt deg med internett/hele PCen 2. Dynk rommet ditt med bensin 3. Sett fyr på det og spring 4. Gå ut og møt "gjengen" 5. Heng med gjengen, du har tross alt ingen andre plasser å gå? Voila, et liv Disclamier: Tar ikke ansvar på skader som kan skje som følge av denne listen. 5626933[/snapback] Etter en uke uten internett så hadde jeg lagt meg i forsterstilling og gråtet. Jeg hoppa nesten uti elva i nord-norge i sommerferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg