Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Øy! Blir uventet LAN i dag!

 

Impetus90: Hva er så galt i å kjøpe ting man liker? Kjøper bestandig spill/musikk som jeg liker. Nettopp for å støtte de som lager det, ikke det at de trenger det da men fordi jeg har ISDN :(

 

Kjøper uansett ting jeg vil ha mer av (les: SoAD, CoD, Dawn of War) Battlefield og sånt er blitt ei helvetes salgs boble for EA, og de pumper bare ut med extra greier uten å fikse opp i feil som de vet er i det vanlige :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zappza: Hvorfor forkorte System of a down SoAD? Om Of skal være liten, skal A det også.

5626204[/snapback]

 

Hvorfor bry seg? :wee:

5626211[/snapback]

 

Jeg ler når Zappza tar feil :wee:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Vegard_: Glemte og slippe shift? :whistle:

 

Hva er så artig med når jeg har feil da? Jeg er da ikke helt allvitende hvis det er noen her som tror det! bare nesten:tease:

5626256[/snapback]

 

Følte bare for å pirke litt, hehe. Liker å pirke på sånne ting.

 

Men det er jo et forum, så det er sant som fredrikrb sa; hvorfor bry seg?

 

 

Noen som så skiskyting i dag, eller? :!: Ole eier!

Lenke til kommentar
Liker også å pirke på stavefeil o.l, men nok OnTopic :tease:

 

Pål eier mer! Han kan når han vil, dessuten er Pål et tøffere navn enn Ole :tease:

5626319[/snapback]

 

Må si at Oles fulle navn (Ole Einar Bjørndalen) er noe av det tøffeste jeg har sett.

 

 

Noen som så finalen på snowboard, da? Amerikaneren eide seg selv! Hadde det ikke vært for at jeg var i selvskap med far, hadde jeg ledd meg halvt i hjel.

Lenke til kommentar
Vegard_: Glemte og slippe shift? :whistle:

 

Hva er så artig med når jeg har feil da? Jeg er da ikke helt allvitende hvis det er noen her som tror det! bare nesten:tease:

5626256[/snapback]

Noen som så skiskyting i dag, eller? :!: Ole eier!

5626277[/snapback]

 

hva er det?

 

Liker også å pirke på stavefeil o.l, men nok OnTopic :tease:

 

Pål eier mer! Han kan når han vil, dessuten er Pål et tøffere navn enn Ole :tease:

5626319[/snapback]

 

ey :hrm: ikke mobb navnet mitt.

Lenke til kommentar
Når du stjeler så er det et fysisk tap for butikken/lagerne. Når du kopierer så mister de ikke varen. Og ikke kom hit og si at plate bransjen sliter med penger..

5626227[/snapback]

Du får det til å høres ut som om det hovedsakelig er mediumet man betaler for.

5626260[/snapback]

Njo. Er jo galt og laste ned.

Men og gå i butikken og stjele plata er mye verre. Bare tenk på alle disse milionene med folk som kjøper plata?

Ikke alle gidder og dra i butikken for og høre på plata. Og hvis du kjøper plata som suger. Så sitter du der med skjegget i bildøra..

Lenke til kommentar
Mobber ikke navnet ditt Ole, men sier bare at Pål er kewlere.

 

Akkurat som at Neo er kulere enn Bjarte :whistle:

5626428[/snapback]

 

Men personene som innehar navnene er ikke nødvendigvis dummere, smartere, kulere, morsommere osv. :p

Lenke til kommentar
Vegard_, er det personhets hvis jeg sier at jeg synes du er litt nerd? isåfall så synes jeg ikke det.

5626490[/snapback]

 

Ser ikke på det som personhets, nei. Jeg er jo litt nerd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...