Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

D'oh! Skal ha fremføring av samfunnsfagsprosjekt i morgen.

Og nå kom jeg på at vi skal på skøytebanen med klassen i morgen.

Jeg klarer ikke å gå på skøyter, og diverse møkk. :p

5617922[/snapback]

 

... Well, well, well, who's the vidunderbarn now? :p

 

Neida, bare tulla.

 

Skøyter eier ;) Det er bare en leveregel; ha smidige knær. Om man ikke har det, er det rett i fofnna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan bytte roller for en skoledag.

Da kan du få ta deg av samfunnsfagprosjektet, og gå på skøyter med en haug av utålmodige og umdone tolvåringer som synes ordet "bæsj" er det morsomste på jord. Så kan jeg gjøre hva nå enn du pleier å gjøre. :)

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Vi kan bytte roller for en skoledag.

Da kan du få ta deg av samfunnsfagprosjektet, og gå på skøyter med en haug av utålmodige og umdone tolvåringer som synes ordet "bæsj" er det morsomste på jord. Så kan jeg gjøre hva nå enn du pleier å gjøre. :)

5617962[/snapback]

For tiden sitter jeg bare bakerst i klasserommet og har det vondt. Er så jævla dårlig. :sick:

Lenke til kommentar

Bare for å ha sagt det. Jeg har god stol.

 

Den har hjul, og kan lenes litt bakover, heves og senkes. Også har jeg kjempestor pult, med egen pc, med Deluxe Skijump, trackmania nations, family guy, ninja osv.

 

YEAH!

 

Om du som leser dette er læreren min; Jeg bare kødda.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gutter e heldige som slipper å shave leggene altså! kutter meg alltid til blods når eg har nytt blad..auuuu :cry:

5617826[/snapback]

Du får tenke på alle de stakarene (myself included) som shaver ansikt, bryst, mage, armhuler og underlivet da vet du så kanskje det går litt lettere neste gang :p

 

og btw, nytt barberblad er jo bare superdigg, er jo hat så det holder når det begynner å lugge, og når man må dra over samme sted om igjen og om igjen for å få bort alt.

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...