Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var en mørkeblå Polo Ralph Lauren-jakke, ikke særlig spesielt. Hvorfor de tok den, vet ikke jeg...

 

EDIT: Noe ala denne. http://www.polo.com/product/index.jsp?prod...rentPage=family

akkurat sånn blå jakke typen min har, bare at med rød hest og rød krage.. Så da burde han passe seg i Oslo så de ikke kommer og tar lommeboka, mobilen og rolexen. Da han fulgte meg til toget en gang i Oslo og han skulle gå alene tilbake la han igjen lommebok, mobil og klokken på hotellrommet. Tror det kan være lurt.

 

Hvis jeg hadde blitt rana ville jeg seriøst bare git faen i tinga og bare brydd meg om å komme mest mulig uskadd fra det. Selv om jeg hadde hatt 10k i lommeboka lissom, jeg ville heller gitt de fra meg enn å bli f.eks. voldtatt. Penger og ting er bare materiale lissom..

 

Så nå at det var en side til i SO etter den posten jeg quota så håper ikke jeg ødelegger helt for et annet emne nå.

Han hadde dessuten fått forstuet tommelen på venstre arm. Er så jævlig at de vi tar i mot og gir en ny start gir oss slik oppførsel tilbake. Dårlig gjort rett og slett, ejg blir jævelig forbannet.

Lenke til kommentar

En forstuet fing er bare en liten bagatell, det går over etter noen dager.

 

Hadde en gjeng komt etter meg hadde jeg tatt beina fatt, ellers hadde jeg bare gjort det til et helvette og rane meg :D

 

Da var PC'en reinstalert, men sameprosjektet mitt har jeg ikke gjort noe med enda :ohmy:

 

EDIT: B|Real, Bare slik at du er klar over det:

post-63-1118616081_thumb.jpg

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Joachim: Ran på åpen gate på den måten pisses me off, får se om jeg tør å dra til oslo imorra for å kjøpe nye sko eller ikke :p

Hold deg vest for stortinget - så går det nok bra!

 

Noen som har vært borte i "Copy Protected DVD"er? Får ikke spilt av DVDen på PCen, ifølge media player er det en "copyright"-feil...

Lenke til kommentar
Joachim: Ran på åpen gate på den måten pisses me off, får se om jeg tør å dra til oslo imorra for å kjøpe nye sko eller ikke :p

Hold deg vest for stortinget - så går det nok bra!

 

Noen som har vært borte i "Copy Protected DVD"er? Får ikke spilt av DVDen på PCen, ifølge media player er det en "copyright"-feil...

http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

 

 

 

Og les topic en gang til...;)

Lenke til kommentar

Gå å legger meg :D

 

^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^

^^^^^^^#####################^^^^^^^^ ^^^^^#######^^^^^^^^^^^^######^^^^^^

^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^

^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^

^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^

^###^^^^^######^^^^######^^^^^^####^

####^^^^^######^^^^######^^^^^^^###^

###^^^^^^^####^^^^^^####^^^^^^^^####

###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###

###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###

###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###

###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####

####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^

^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^

^^####^^^^###############^^^^#####^^

^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^

^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^

^^^^^#######^^^^^^^^^^^^######^^^^^^

^^^^^^^#####################^^^^^^^^

 

 

EDit: ble lit feli aj :Dddddddddddddd

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar

Hurra for konge vaer. Her er det naa (kl 1900) 27 grader i skyggen med ca 80% luftfuktighet. Maks i dag var vel kanskje 35 i skyggen. Jejeje, jeg maa si jeg liker varmeboelger. Liker ogsaa det faktum at nabon har et svoemmebasseng.

 

*peke og le paa de som bor i norge og har moekkavaer*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...