svamp Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=276401&st=100 Som sagt, hvis folk ønsker å lage noe slikt så er det bare å sette igang. Var ingen liksom som orket å ta tøylene helt. Der var den tråden ja, takk. Ja, det ble vel som det som oftest blir: Voksende planer som ender opp i ingenting. ---- Smailis Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det var en mørkeblå Polo Ralph Lauren-jakke, ikke særlig spesielt. Hvorfor de tok den, vet ikke jeg... EDIT: Noe ala denne. http://www.polo.com/product/index.jsp?prod...rentPage=family akkurat sånn blå jakke typen min har, bare at med rød hest og rød krage.. Så da burde han passe seg i Oslo så de ikke kommer og tar lommeboka, mobilen og rolexen. Da han fulgte meg til toget en gang i Oslo og han skulle gå alene tilbake la han igjen lommebok, mobil og klokken på hotellrommet. Tror det kan være lurt. Hvis jeg hadde blitt rana ville jeg seriøst bare git faen i tinga og bare brydd meg om å komme mest mulig uskadd fra det. Selv om jeg hadde hatt 10k i lommeboka lissom, jeg ville heller gitt de fra meg enn å bli f.eks. voldtatt. Penger og ting er bare materiale lissom.. Så nå at det var en side til i SO etter den posten jeg quota så håper ikke jeg ødelegger helt for et annet emne nå. Han hadde dessuten fått forstuet tommelen på venstre arm. Er så jævlig at de vi tar i mot og gir en ny start gir oss slik oppførsel tilbake. Dårlig gjort rett og slett, ejg blir jævelig forbannet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 snakket nettopp med madammen. Gjorde hjertet mitt lettere, hun var så glad. Hun har bodd i oslo før og var bare SÅ happy Varmer å høre latteren hennes Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) En forstuet fing er bare en liten bagatell, det går over etter noen dager. Hadde en gjeng komt etter meg hadde jeg tatt beina fatt, ellers hadde jeg bare gjort det til et helvette og rane meg Da var PC'en reinstalert, men sameprosjektet mitt har jeg ikke gjort noe med enda EDIT: B|Real, Bare slik at du er klar over det: Endret 12. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 b-real: Sier bare Ntåååååååååh jeg Bare så du vet det så virker du som en kjempebra kjæreste for dama di! Joachim: Ran på åpen gate på den måten pisses me off, får se om jeg tør å dra til oslo imorra for å kjøpe nye sko eller ikke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Da var PC'en reinstalert, men sameprosjektet mitt har jeg ikke gjort noe med enda Sånn det skal gjøres! Jeg tror jeg har skrevet natta før, gjør det igjen. Natta ^^ Hadde ikke sagt det i kveld, gitt! Endret 12. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 b-real: Sier bare Ntåååååååååh jeg Bare så du vet det så virker du som en kjempebra kjæreste for dama di! Jo takk for det Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Da var PC'en reinstalert, men sameprosjektet mitt har jeg ikke gjort noe med enda Sånn det skal gjøres! Jeg tror jeg har skrevet natta før, gjør det igjen. Natta ^^ Hadde ikke sagt det i kveld, gitt! G'night, m8. ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Joachim: Ran på åpen gate på den måten pisses me off, får se om jeg tør å dra til oslo imorra for å kjøpe nye sko eller ikke Hold deg vest for stortinget - så går det nok bra! Noen som har vært borte i "Copy Protected DVD"er? Får ikke spilt av DVDen på PCen, ifølge media player er det en "copyright"-feil... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Joachim: Ran på åpen gate på den måten pisses me off, får se om jeg tør å dra til oslo imorra for å kjøpe nye sko eller ikke Hold deg vest for stortinget - så går det nok bra! Noen som har vært borte i "Copy Protected DVD"er? Får ikke spilt av DVDen på PCen, ifølge media player er det en "copyright"-feil... http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html Og les topic en gang til... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ok, jeg har vært slem gutt i dag. Denne fantastiske Videolan-spilleren prøvde jeg denne uken til andre ting, den nekter å spille av og brukte enorm CPU-kraft... Og jeg prøvde ikke beta-versjon.. Får prøve en gang til siden til og med B|Real foreslår den. Han stoler vi jo på! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Gå å legger meg ^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^ ^^^^^^^#####################^^^^^^^^ ^^^^^#######^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^ ^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^ ^###^^^^^######^^^^######^^^^^^####^ ####^^^^^######^^^^######^^^^^^^###^ ###^^^^^^^####^^^^^^####^^^^^^^^#### ###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^### ###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^### ###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^### ###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^#### ####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^ ^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^ ^^####^^^^###############^^^^#####^^ ^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^ ^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^ ^^^^^#######^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^^^^#####################^^^^^^^^ EDit: ble lit feli aj :Dddddddddddddd Endret 12. juni 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Hurra for konge vaer. Her er det naa (kl 1900) 27 grader i skyggen med ca 80% luftfuktighet. Maks i dag var vel kanskje 35 i skyggen. Jejeje, jeg maa si jeg liker varmeboelger. Liker ogsaa det faktum at nabon har et svoemmebasseng. *peke og le paa de som bor i norge og har moekkavaer* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Rip DVD'en med DVDshrink (google it) og spill den av med Power DVD, ellers kan du prøve og spille av med Power DVD, (kan lastets lovlig på nettet, last ned en demo versjon av Power DVD) @Jokke Endret 12. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har Power DVD - ordentlig, betalt versjon- Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Sverigetur i morgen ! Teste nybrua Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Wee, den videolan-playeren takler denne protectede DVDen! Jøss! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Sverigetur i morgen !Teste nybrua Tror broen blir en skuffelse...men men..ta med bommpenger i allefall Jeg legger meg. Opp å tjene penger i morra Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Skuffelse? Broa er fet som faen. Natta til alle som skal gjøre noe fornuftig i morgen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Angående harde-saker.no tråden: Ja til for-engelsking av det norske språket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg