Solid Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 En kar inne i tempel of time sa "go to et eller annet, village and get a new skill* dunno what to do Det er den byen som man kan gå til graveyard, og oppi fjella. Zelda det er snakk om. Er så lenge siden jeg har spillt, så jeg husker ikke. 5616500[/snapback] Dra til graveyarden og puff litt på noen graver Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 I kveld skal jeg teste ut Star Wars Galaxies. Er ikke noe fan av Star Wars og har aldri spillt mmorpg spill, så dette kan bli spennende. Gleder meg også til naturfagsprøven til i morgen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Det skal litt til Skarstad.Gah. jeg veit ikke hva jeg skal gjøre nå En kar inne i tempel of time sa "go to et eller annet, village and get a new skill* dunno what to do Det er den byen som man kan gå til graveyard, og oppi fjella. Zelda det er snakk om. Er så lenge siden jeg har spillt, så jeg husker ikke. 5616500[/snapback] Du må flytte på den andre eller tredje graven fra venstre på raden som er helt til venstre hvis du klarer å fålge mannen der nede får du hookshoot. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Fikk Hookshot nå Og det gjorde jeg før jeg leste postene deres Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 HVA FAEN!! Jeg fikk plutselig inn radio på mine trådløse hodesett...... Det er radio fra USA wtf..... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 USA overalt! Hyl! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Nå må jeg ut å måke. *weeeeeeeeeeeeeeee* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 http://forbruker.no/digital/nyheter/article1226188.ece Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 http://www.deviantart.com/view/25766919/ den her er så hysterisk morsom :!: Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Noen som har sett denne filmen her eller? FTW Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Schempe. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Jegerprøven er døøøøøøødskjedelig - det samme gjelder lærdue-skytinga med alle de andre. Mye morsommere etterpå når du tar med din egen hagle, 14øl og 2 kompiser opp på lokale skytebanen og lager høl i alt som kan gjennomhøles. Nei gett, det er koselig på landet. Men kjekt med jegerprøve i alle tilfeller når det gjelder våpen. 5613260[/snapback] Hehe. Jeg skal ha jegerprøven. Etter jeg har tatt den så skal jeg ta traktorlappen Fitte faens buss og snø og norgekaos!! 5613539[/snapback] Heisann folkens! Lenge siden sist nå... Gikk så utrolig lei dette forumet og mange av dets brukere... Samtidig savner jeg det veldig også da Mange nye navn her nå gitt, mange nye so-ere? Mange forsvunnet? Jaja, ville no bare hilse på Koskos. 5614060[/snapback] Share the Pain? Deg! VELKOMMEN! Herregud så rart det er og skrive tekstmelding med nokia. Ubehagelige knapper også. EDIT: Etter jeg skifta til t630 så sverga jeg at jeg aldri skal kjøpe nokia igjen. Og denne opplevelsen har bare bekrafta det. *lete batteri til: http://www.nokia.no/phones/5510/ Har også ett tynnere batteri. Redusere vekta fra 200gram 5615688[/snapback] Slik har jeg og hatt Er en reklame på tv der de reklamerer for et vaskemiddel elns. "Se, Pelle er blitt mjuk" - et lite utdrag av noe disse tøydukkene i reklamen sier. Hva heter vaskemiddelet? 5616279[/snapback] "Pelle har blitt homo" Det er for et eller annet vaskemiddel ja. Husker faen meg ikke det jeg heller Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Godt at du er tilbake Skarstad Har savna deg! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 ja. HEI SKARSTAD Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Heisann folkens! Lenge siden sist nå... Gikk så utrolig lei dette forumet og mange av dets brukere... Samtidig savner jeg det veldig også da Mange nye navn her nå gitt, mange nye so-ere? Mange forsvunnet? Jaja, ville no bare hilse på Koskos. 5614060[/snapback] Share the Pain? Deg! VELKOMMEN! 5617058[/snapback] Nei. Du er for ny her. Pain er en annen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) http://forbruker.no/digital/nyheter/article1226188.ece 5616878[/snapback] Funker ikke på msn8 live, bruker en annen protokoll, og jeg har sjekka. AMMAGAD! En kompis lånte en tlf av meg, så oppdager jeg nå at han har lagt inn masse kontakter og snaks. *ringe kødd* Endret 16. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 hhaha. Lurer på hvor lenge jeg har hørt på denna nå. http://www.deviantart.com/view/29099539/ asdfg! *loka* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Sjekk signaturen min for nok en tåpelig produksjon, om pupper! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 my fishcat went and ran away, cos he ate my catfish the other day. O fishcat, duuaa aa, how cound you doo uua aa, o o o o o-fish my fishcat went and ran away, cos he ate my catfish the other day. O fishcat, duuaa aa, how cound you doo uua aa, o o o o o-fish *synge* Blir gal snart Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 my fishcat went and ran away, cos he ate my catfish the other day.O fishcat, duuaa aa, how cound you doo uua aa, o o o o o-fish my fishcat went and ran away, cos he ate my catfish the other day. O fishcat, duuaa aa, how cound you doo uua aa, o o o o o-fish *synge* Blir gal snart 5617239[/snapback] Funny little buggar! Nå skal jeg høre på den siste sangen til SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg