Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halsbetennelse SUGER!

Alt jeg spiser/drikker smaker piss  :no:

5614010[/snapback]

 

jeg har det nå :S

 

den koserøyken min smaker piss også. Det er så dritt. Fordi jeg er vandt til å stå opp om morgen og ta meg en sigg og go'kaffe og bare slappe av i 5 min for å våkne. Nå smakte både kaffen og siggen ræva. Trodde Cola skulle smake bedre, men det gjorde ikke den heller. H E L V E T E

 

*suge Repsils*

Lenke til kommentar
ser ikke noe galt med at gutter kan kommentere om andre gutter , ikke sant steffyboy ( btw hadde ikke du en kul rød avatar ting før ?? )

5611463[/snapback]

Jeg reagerer ikke hvis en gutt kommenterer en gutt. De, derimot, skal alltid spesifisere at de ikke homo :wee:

 

Denne avataren du tenkte på?

 

edit:

*suge Repsils*

5614209[/snapback]

Jeg har bedt deg slutte å kalle meg Repsils.

post-37689-1140097608_thumb.gif

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Halsbetennelse SUGER!

Alt jeg spiser/drikker smaker piss  :no:

5614010[/snapback]

 

jeg har det nå :S

 

den koserøyken min smaker piss også. Det er så dritt. Fordi jeg er vandt til å stå opp om morgen og ta meg en sigg og go'kaffe og bare slappe av i 5 min for å våkne. Nå smakte både kaffen og siggen ræva. Trodde Cola skulle smake bedre, men det gjorde ikke den heller. H E L V E T E

 

*suge Repsils*

5614209[/snapback]

 

Har dere smakt på piss? :dontgetit:

Lenke til kommentar

:realmad: Hvorfor i alle dager de viser en kamp som Norge vs. Canda på NRK1 fatter og begriper jeg ikke. NRK1 klarer jo ikke å vise en curling kamp. De skal jo dytte inn all mulig dritt hele tiden. ARGH! Got nederlenderen har gratis webtv :) NRK som vi betaler i _dyre_ dommer for skal derimot ha enda mer betalt :no:

 

edit: får vel preseisere at når de sendes på NRK2 får vi se hele kampen uten avbrekk, som er slik en kamp skal vises.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Har dere smakt på piss?  :dontgetit:

5614865[/snapback]

*sukk* :nei:

5614964[/snapback]

 

Men lukten forteller vel en del.

 

Fikk lyst til å skrive om det opprinnelige spørsmålet til noe mer interessant, men har ikke tid.

 

Noen som gidder?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...